Gå til innhold

Ultralyd imorgen :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder oss, og er såå spent!! Endelig er tre måneder med venting over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ordinær ul i morgen. Er spent og litt nervøs. Håper alt er bra med h*n altså...

H*n sparker hvertfall masse, så vet at det er liv:) Blir spennende. :)

Skrevet

Gled dere jenter og lykke til...Jeg reiser på ferie en mnd i natt så jeg får ikke sjekket nette på en stund men jeg håper alt går som dere ønsker..Når jeg kommer ned til Tyrkia der jeg har hus og mann hehe,skal jeg ta 4D ultralyd,gleder meg...

Skrevet

ja de kan glede seg masse til ultralyden, er bare helt herlig å se den lille. du får ha god tur til tyrkia, misunner deg. jeg har selv pendla til tyrkia, men slipper det, da jeg har hatt mannen min her i norge i vel fire år og vi har en herlig datter på tre år og 17 juli kommer vår lille sønn. du har en masse å se fram til. hvor i tyrkia er det du skal til da wonder. selv er mannen min fra alanya. :) lykke til

Skrevet

åh, spennende! Vil du vite kjønn hvis du får mulighe å se? Jeg håper virkelig å få se om det er gutt eller jente, selv om jeg tror mest på gutt. Men det har egentlig ingen betydning heller, men familien vil gjerne vite hvilke farger de skal strikke=)

Skrevet

Ja, er ikke så spent som forrige gang jeg var gravid da. Men er litt bekymra for de kan jo oppdage at han/hun ikke utvikler seg som han/hun skal. Det er jo en grunn til at de skal undersøke babyen med ul..

Jeg er anti rosa og lyseblått, så bedre å ikke si noe om vi får vite kjønn her egentlig. Hater de stygge fargene så masse. Og uansett hva man sier så kjøper folk det og så bare ender man med å aldri bruke det. Bortkasta.

Skrevet

Håper alt er bra da.. Man må jo være forberedt på nedturer også..

Lykke til med dere imorgen ihvertfall!

Skrevet

takk i like måte. når i morgen skal du? jeg har time 9.30.

Skrevet

Jeg skal og på Ul i morgen kl 14.30... dette er 3 mann, så litt ekstra spent denne gangen... håper alt er bra.. har vært så dårlig denne gangen + at magen er så mye mindre enn de to andre gangene...

Skrevet

åh så artig det blir spennende=) skal også på ultralyd i morra kl 18.30 på ahus glede meg sinnsykt... blir spenndene

Skrevet

jeg skal også på ul i morgen, klokken 18.30:) spennende:)

forresten hva er 4D ultralyd??? sku d stå 3D kanskje??

Skrevet

Oi, så mange vi er i morgen da!

Vi kan jo holde denne tråden oppe og oppdatere om resultatene på denne kanskje? :)

Skrevet

vi skal også på ul-...gleda oss:) fikk ikke vite kjønn med første, men jeg hadde en mage følelse på jente da. og det ble det:) denne gangen tror jeg det er gutt....vi får vente og se da....spennende... kl 10.30 i mårra..:D

Skrevet

hehe... den stor UL dagen i morgen... Jeg ønsker alle lykke til;)

Skrevet

Da er jeg tilbake fra ultralyd hvertfall:)

Alt bra. Frisk og rask, ny termin 22.juli (forrige var 1.august). 98% sikkert at det er jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...