BettyBe Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 JIPPI-Hjelp! Tør nesten ikke tro det er sant, og venter ennå en dag eller to før jeg tar de siste testene. Selv om både fredagen og lørdagen ga svak, og litt sterkere strek på både billigstrimmel og Clearblue.. Termin blir etter beregningene rundt 11. november om alt går som det skal! Og det skal det jo gjøre! :-) Er skikkelig "førstegangs" kjenner jeg.. Har 1000spørsmål om alt mulig rart.. Så selv om lille spiren var planlagt, ser det ut som den var langt fra helt gjennomtenkt, hehe Godt å ha et slikt forum med andre som går rundt og grubler og lurer! Vi sees!
punky......:) Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Velkommen!!! Og lykke til på ferden Lykke klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Velkommen inn hit til oss :-) Her er det bare å spørre om alt mulig du måtte lure på! :-)
BettyBe Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Takk for det! Det kommer sikkert 1000spørsmål etterhvert!
Bare blåbær Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer og velkommen!!!! Her er det både koseligt, spennende, og litt skummelt:) Førstegangs jeg også, så dette er en veldig spennende tid altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå