Gå til innhold

Slimproppen har gått...


tiriltulla

Anbefalte innlegg

Og jeg er litt frustrert... Skal jo ta planlagt keisersnitt om en uke.... En begynnende fødsel hadde vært veeeeldig velkommen om jeg kunne føde normalt...og har gått en uke over tiden på de to forrige....nå skal jeg altså ta keisersnitt pga lillegutt...som kanskje har en mild form for ryggmargsbrokk...Så det passer VEEEEldig dårlig at det skal skje noe slik nå 3 uker før termin.... Skal jo forløses i trondheim...og dit er det jo fem timer med bil..så vet ikke hva som skal skje nå....kanskje det blir keisersnitt før tiden.. Noen som vet hvr lang tid det tar fra slimproppen går til fødsel er i gang? Første gang startet fødselen med at slimproppen gikk...andre gang så jeg aldri noe til den....og nå gikk den altså i går...og ikke fått noen rier..men vet at hodet ligger langt ned... Skal heldigvis til kontroll kl 13 i dag..får vel visst mer da....men litt å ordne hvis vi må reise før...har jo to barn som skal plasseres... en samboer som jobber 2 timer unna her.og 7 timer unna trondheim..bagen er heldigvis pakket...så får jeg krysse fingrene for at dette ikke går fort!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig individuelt, hos noen går den rett før fødsel mens hos andre uker før så det er veldig vanskelig å si.. Men bra du skal på kontroll i dag da, de må vel kanskje framskynde det da.. Uansett, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvordan gikk det på kontrollen i dag? Håper du fikk noen svar, og at det er en fordel for deg.

 

(er på besøk fra aprilklubben - har termin 2.april i følge jordmor, i følge bim 31.mars.... så føler meg litt splittet!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmorhalsen var heldigvis lang enda :-) Så da krysser vi fingrene for at den holder seg slik til vi egentligi skal dra.på torsdag. ...får ta det så med ro som jeg bare kan :-) Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...