Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hvor vanlig er dette? Samboeren min ønsker at jeg skal gjøre det, men jeg har ikke noe lyst til det. Det byr meg fullstendig imot. Lurer på om det er meg som er "pysete", eller hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Nei, og sæden har helle ingenting inni min munn å gjøre, nettopp fordi jeg syns det er ekkelt, selv om mange syns det er greit. Hadde ikke mannen min godtatt at jeg syns det var ekkelt, og prøvd å få meg til å gjøre noe jeg ikke ville seksuelt hadde jeg bedt han om å pakke sekken sin, for jeg er ikke med på overgrep. Det eneste du kan ta utgangspunkt i er at du ikke vil, og selv om tusenvis av kvinner gjør dette så er det ikke greit for deg og da skal du la være. Han kommer sikkert til å godta det hvis du sier nei :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 jeg tror "alle" menn har lyst til å komme i munnen på den som suger, men de fleste aksepterer om man sier nei. jeg har gjort det en gang på exen min, men jeg gjør det ikke igjen.. jeg brekker meg med tanken..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Niks, niks. Han får ikke komme i munnen nei. Suger ham med glede, det gjør meg ingenting, men sæd i munn?? Niks, niks!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Ja, det ser jeg ingen problemer med. Det er jo en stor del av opplevelsen. )
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Men synes du ikke det er ekkelt å svelge den?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Ja, av og til! Han liker det, og det er det et forhold er basert på! Gi og ta! Vil tro han gjør ganske mye for deg også som han ikke har særlig lyst til!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Anonym 0941 her. Nei, syns ikke det er ekkelt, det er en del av oss og vårt sexliv. Det smaker vel ikke direkte godt, men både jeg og mannen har glede av det. Bare prøv så skal du se at mannen elsker det, hehe. ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 det går ann at mannen kommer i munnen din også spytter du det diskret i en kopp etterpå. man trenger ikke svelge selv om mannen kommer i munnen din.. men om du ikke vil ha sæd i munnen så skal du ikke ha det heller. mannen din kan ikke kreve det av deg, han ville nåkk ikke hatt sæd i munnen selv så
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Jeg ser mange skriver at mannen liker at man svelger, men det er fordi han slipper å svelge det selv det :-) Jeg kan forstå at han liker å komme inne i munnen, men kan ikke forstå at han kan merke at sexen blir bedre om du svelger eller ikke? Du kan jo be han om å svelge noen av dine kroppsvesker, se om han liker det, snørr eller urin er jo et alternativ. Vi har også et gi og ta forhold, men ikke på dette området! Jeg har ingenting i mot at andre svelger sæd eller hva som helst i senga, men jeg er veldig for at det må være frivillig!
Bøtteknott Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Prøv det en gang, og liker du det ikke, så gjør du ikke det igjen. Men man må liksom prøve synes jeg. Jeg prøvde, og gjør det ikke igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 spytte det ut i en kopp?? da er det jo bedre å bare få svelgt det, ellers så må du jo ha det i munnen mye lenger!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 om man spytter i en kopp gjør man jo d med en gang mannen er færdig med utløsingen. og det tar ikke lenger tid enn å svelge. og du får ikke samme smaksopplevelsen om du spytter det ut, det smaker mindre om du spytter det ut. og mange blir kvalere av å svelge enn å spytte ut. er bare ett forslag da.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 gi og ta.... men ikke gjør ting du ikke vil, jeg er sikker på at få menn liker at kvinner gjør ting seksuelt som de slett ikke ønsker eller liker!! nei...være ærlig, nyt samlivet deres men også på dine premisser=)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 Nei, det gjør jeg ikke, og kommer aldri til å gjøre det heller... Sæden vil jeg jeg gjerne ha inn "den rette veien", da vi prøver å få barn. Og jeg tviler på at man blir spesielt gravid av å svelge sæden... Hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Nei, det gjør jeg ikke, er redd for å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Urk, NEI, det gjør jeg ikke.. Skal nevnes at jeg har gjort det et par ganger i min tidlige ungdom.. Det frister ikke til gjentakelse.. Slimete, kvalmt og ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Tar det gjerne i munnen, men svelger det ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Dere forundrer meg stadig. Klart jeg tar det i munnen, tar det på puppene og i ansiktet og jeg, for den saks skyld. Svelger litt og spytter ut resten, det er for mye, så jeg klarer ikke svelge det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #24 Skrevet 2. mars 2009 Ja det gjør jeg:) Litt fordi det blir mindre søl, og så syns typen den er drit sexy! Syns ikke det er ekkelt. Hvis typene deres smaker litt beskt kan dere prøve å få de til å spise masse sitrusfrukter. Blir litt søtere av det! MEn det er ikke no sexy og se på at dama brekker seg, så liker dere det ikke er det bedre å la være. Og så mye mer praktiskt dersom man skal overraske med en blowjob a! Er ikke alltid det passer seg med masse søl, eller man har papir e.l. i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå