Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 jeg tok en sånn billigstrimmel for å sjekke om de gir utslag uansett eller om de faktisk fungerer. så jeg tok en, den ga ingen utslag noe som var erett, så tok jeg en til,den viste en svak strek, så begynte jeg å blø på lørdag og tok en strimmel i dag. den ga en klar strek og kontrollstreken var også klar. så hva betyr d? har brunaktig mens, i veldig små mengder. har gått på p-piller, ikke glemt noen. for 15 dager siden hadde jeg første dag i siste mens, og da var mensen helt lik, begynte også å blø før pillepfri uke da, som nå. med samme blødning, brun og ikke så mye. men etter noen dager sist kom det også litt rødt blod, men veldig lite. brukte truseinnlegg hele mensen. og samme denne gangen. så jeg skjønner ikke noe. har gådd på disse pillene i 8 mnd, og begynte først å reagere for 3 mnd siden, men mens midt i brettet.. bare blitt verre siden da. har ikke tatt pille siden lørdag da jeg begynte å blø, selv om jeg bare var kommet til dag 9 på brettet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 så man kan få eggløsning mens man tar p-piller? eller det blir vell slik at jeg begynte å blø, også gikk det 2 dager så fikk jeg eggløsning? jeg skjønner ikke helt dette jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå