Gå til innhold

termin om 4 dager også har 2 åringen blitt syk =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ventet og ventet og vært skikkelig klare siste uka! men nå ble plutselig alt snudd på hodet. har vært oppe de siste tre nettene for 2 åringen våres er syk og sliter med falsk krupp feber og skikkelig influensa symptomer!

jeg har ikke akkurat hatt enormt med overskudd fra før, men nå kjenner jeg at jeg er totalt utslitt. ikke klar for fødsel i det hele tatt!!

og hva hvis han kommer nå likevel? kan ikke storebror besøke på sykehuset da?

uff det er såååå typisk!

vet det er litt sutreinnlegg, men måtte bare få klage litt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er syk så får han ikke komme på besøk på avdelingen nei, men du kan jo forlate avdelingen?

Skrevet

Uff, føler med deg.

Har selv termin om 3 dager og snuppa på 2 år har vært hjemme fra barnehagen siden fredag.

Feber, snørr og hoste.

Våkenetter og alt som følger med, er helt utslitt nå, er 3. sykdomsrunden på litt over en mnd.

Får aldri hentet meg inn igjen.

Kjenner jeg begynner å hangle selv også, føler ikke for å føde når jeg er helt nedsyltet, me har vel ikke så mye annet valg hvis babyen bestemmer seg for å komme nå.

Skrevet

her er 3 åring syk også, har heldigvis 3 uker til ks datoen min, men kjenner jeg har begynt å tetne selv, og om jeg får samme hoste som sist hun og jeg var syke så er det fare for kset mitt.. så håper vi blir friske på en-to-tre.. god bedring til dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...