Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Trenger litt hjelp/råd.... kort fortalt så har jeg samboer og en 8 mnd gammel datter med han, den siste tide 2-3 mnd har jeg følt at jeg begynner og miste følelser for han... jeg føler ingeting når han kysser meg, jeg vil ikke ha sex med han og har i det heletatt ikke behov for nærehet fra han. skjønner ikke hva som skjer for han er jo verdens snilleste mann forholdet vår har vært helt fint frem til lissa var 2-3 mnd så begynte vi med en del små krangling/diskusjoener som hvordan vi skal gjøre ting med lissmor og husarbeid generelt vandlige ting og ikke noe alvorlig kranglig heller... Men alt han gjør har irritert meg i det siste, hele han irriterer meg.. og det hjelper ikke så godt at jeg ikke kommer så godt overens med moren hans, jeg tåler ikke personligheten hennes, så hun irriterer meg og. så jeg føler at ting bare har ballet på seg. Jeg vil virkelig at det skal fungere men vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre når jeg føler det slik. Synes at samlivsbrud er så drastisk vei og gå vi har jo tross alt barn, hus og bil sammens.. Noen som kan komme med råd til meg ?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hallo?? Våkn opp. Alle har det slik når man får barn. Man mister da hele kjærlighetsforholdet en stund fordi barnet trenger deg mye mer enn samboeren når det er så lite. Så slapp av, det går over!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Helt enig med forrige svar. Snakk om det, og slapp av! Gi dette litt tid. Forhold går opp og ned, og det er ikke uvanlig at det går litt "ned" når man har ny baby i hus. Dere må jo, som du sier selv, diskutere helt nye ting - som barneoppdragelse og ansvarsfordeling. Kroppen har vært full av hormoner i halvannet år, og nå som lillepia blir større og ammingen avtar, så skal hormonnivået endre seg litt igjen. Allikevel har du fremdeles fokus på lillepia - det er naturlig at det fysiske forholdet til mannen kommer litt i bakleksa da. Dette har jo stått på i bare to-tre måneder. Hvis ingenting har rettet på seg når lillepia har blitt to, da kan du begynne å vurdere samlivsbrudd.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er også helt enig med disse 2 svarene. Dette er veldig normalt, hos noen kan det vare lenger enn hos andre. Men å tenke på noe samlivsbrudd er latterlig. Dette kommer tilbake, det er bare nå er prioriteringene annerledes og dere får ikke tid til å være kjærester lenger på en stund.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Ektemenn er like, du kan likså godt jobbe med og ta vare på han du har. Problemer vil dukke opp uansett! Lykke til
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg vet og det er jo det jeg har tenkt, men vi har jo hatt det kjempe fint frem til nå... og dette skjedde med forige sambo gjennom 3 år, jeg mistet følelsene og de kom ikke tilbake og jeg er redd for at det har skjed igjen... vi har snakket sammen, men jeg har ikke fortalt han at jeg ikke har de samme følelsene for han... kommer ikke til og si det heller for jeg vil jo såklart gi det tid... men veldig kjipt og være i en sånn situasjon uansett.. :/ jeg har jo og kaset han ut av soverommet... men det er forde han bråker sånn om natten, men det hjelper jo ikke akkurat på det heller jeg føler vi sklir mer og mer fra hverandre for hvær dag som går... Men får vel bare gi det tid og se hva som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå