Gå til innhold

jeg besvimer så mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lav blodprosent, men det eneste jeg får fra legen er sykemelding.

Det er grusomt å gå sånn her, og ikke kan sminke meg engang, uten å besvime, må sitte på gulvet å gjøre alt, for står jeg, faller jeg om..

er det ikke noe man kan gjøre for å få opp blodprosenten da, og skulle ikke legen ha opplyst om det i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes da merkelig ut. Jeg ville tatt en telefon til en annen lege eller jordmor og forhørt meg om det er noe man kan gjøre.

Skrevet

Anbefaler deg å varier kosten, med bl.a mye frukt og grønnsaker. Spessielt grønne grønnsaker, kornprodukter, leverpostei osv. (legger ved en link om tips)

http://www.lommelegen.no/321807/jern

Anbefaler deg også å ta tilskudd av C-vitaminer, som hjelper kroppen med å ta opp jern fra maten.

http://www.lommelegen.no/322326/vitamin-c

Du må IKKE begynne å ta jerntabletter før du har fått beskjed fra legen din( eller en annen)

Høres litt rart ut at legen din sier dette. Sa du til han at du besvimer hele tiden? Og har du fått målt jernverdiene dine?

Kanskje du bør snakke med en annen lege? Du kan da ikke bare gå rundt og besvime.

God bedring, og lykke til:)

Skrevet

Har ringt legesenteret, snakket bare med hun sentralborddama, og hun sa jeg bare kunne ta jern, og drikke mye appelsinjuice..

(hun konfererte med legen)

skal dit i morgen, og da til en annen fordi fastlege ikke er tilstede..

Får da målt blodprosenten på nytt, den var på 11,2 sist..

Skrevet

En venninne besvimte ofte som gravid. Tror hun hadde en nerve i klem i ryggen. (Det er vel noe av det samme som kan skje når man blir større, da skal man ikke ligge på ryggen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...