☆chiquita☆ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Idag flytter jeg inn her på 2.trimester! Endelig! Har sett så fram til denne dagen:) Og istad kunne jeg tydelig kjenne livmora, så det var jo litt vittig da jeg leste på13.uke, hvor det stod at det var vanlig å kunne kjenne den nå
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Velkommen over til 2.trimester. Har bare 2 dager igjen før jeg tar steget videre til 3.trimester. Dette går fort!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 velkommen inn hit til andre trimester da..jeg er 13+0 (min termin 13+1) i dag
*lykkelig mamma* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Er 11+6 så kommer straks etter. Men det jeg lurte på var hvordan du kjenner livmora? Å hvor langt ned kjenner du den? Jeg bekymrer meg konstant i dette svangerskapet. Tror jeg suger til meg litt for mye av det jeg leser jeg. Skal på ul om en uke og en dag. Håper jeg kan klare å slappe av litt mer da.
☆chiquita☆ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg var ikke i tvil idag, kjente en hard klump helt nederst på magen. Har prøvd å kjenne flere ganger før,og trodd jeg har kjent den, men idag var jeg sikker på at der er livmora. Hvis ikke du har kjent den selv før Ul, ville jeg bar spurt om de kan kjenne den. Er vel litt individuelt når man kjenner den, og jeg tror jeg var lenger på vei forrige gang. Vi sees snart her inne:) Siste uka går fort! Takk til dere andre for velkomsthilsener:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå