Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 33 ( 32 fullgåtte) , og har de siste par dager hatt litt menslignende smerter. Jeg har bekkenløsning og har hatt mye vondt i både rygg,hofter og symfyse, men dette er ikke det samme. Men kan det være bekkenet alikevel ? Lurer også på om det kan ha sammenheng med at babyen kanskje nå har inntatt "hodet ned" stilling og kanskje såvidt begynt å presse på ?

Noen andre som også har menssmerter og hva kan det i så fall evt være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

modnig ??? å det er jo en fin ting:-) livmora trener:-) hodet her festa seg i uke 33 å da merket jeg stor forskjell på nedpress, som sikkert kan sammenlignes med menssmerter...

Skrevet

Tipper også modning og kynnere som du kjenner :-) Har også bekkenløsning, og dette er annerledes ja.

Skrevet

Modningsrier høres dette ut som. Jeg har også det samme, spesielt på morgenen. Sist jeg var hos jordmor (da var jeg 36+2) var hodet nedover, men ikke festa. Så menssmertene kan forklares med at kroppen jobber for å få det festa også. Er nok ingen fare, bare kroppen som forbereder seg :-) Har også hatt det i mange uker. Er nå 37+6.

Skrevet

Jeg er 35+1, og jeg har hatt mensensmerter i flere uker. Sist jeg var hos jordmor, var hodet festet. Da var jeg 32+5. Tror ikke det er farlig med disse plagene, tror bare kroppen gjør seg klar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...