pluttenogmeg Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er nå i uke 33 ( 32 fullgåtte) , og har de siste par dager hatt litt menslignende smerter. Jeg har bekkenløsning og har hatt mye vondt i både rygg,hofter og symfyse, men dette er ikke det samme. Men kan det være bekkenet alikevel ? Lurer også på om det kan ha sammenheng med at babyen kanskje nå har inntatt "hodet ned" stilling og kanskje såvidt begynt å presse på ? Noen andre som også har menssmerter og hva kan det i så fall evt være ?
Mone snart3barnsmor Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 modnig ??? å det er jo en fin ting:-) livmora trener:-) hodet her festa seg i uke 33 å da merket jeg stor forskjell på nedpress, som sikkert kan sammenlignes med menssmerter...
Underveis --> Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Tipper også modning og kynnere som du kjenner :-) Har også bekkenløsning, og dette er annerledes ja.
Castein81 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Modningsrier høres dette ut som. Jeg har også det samme, spesielt på morgenen. Sist jeg var hos jordmor (da var jeg 36+2) var hodet nedover, men ikke festa. Så menssmertene kan forklares med at kroppen jobber for å få det festa også. Er nok ingen fare, bare kroppen som forbereder seg :-) Har også hatt det i mange uker. Er nå 37+6.
Gutt, jente og ? Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er 35+1, og jeg har hatt mensensmerter i flere uker. Sist jeg var hos jordmor, var hodet festet. Da var jeg 32+5. Tror ikke det er farlig med disse plagene, tror bare kroppen gjør seg klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå