Gå til innhold

2.11


FanteFrøken *med kul på magen*

Anbefalte innlegg

aeniellevte... hehe

Da har jeg termin... Men jeg tar ks i oktober.

Så jeg henger litt her og litt der c",)

 

Gratulerer alle nygravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Du har planen klar, ser jeg:) Wild guess - dette er ikke ditt første svangerskap?

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i all verden ta keisersnitt hvis det går å føde vanlig? kroppen har best av å føde normalt. vet det gjør vondt men det glemmer man fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle har jeg desverre ikke noe valg. Har for smalt bekken... Hadde gjort mye for å få føde normalt... Men når dette ikke er mulig må jeg bare innfinne meg mes at sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden?

 

Jo, fordi jeg fikk så store skader i underlivet under sist fødsel at hvis jeg føder normalt igjen så risikerer jeg å få utlagt tarm for resten av livet.

 

Derfor..

 

Det er ikke alltid naturlig fødsel er best for alle ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmh... denne reaksjonen får jeg mye av for tiden. Altså at folk ikke engang spør om det er en grunn, bare trekker egne slutninger og kommer frem til at jeg er en pingle som tar ks...

 

HVORFOR?

Har vi så lite respekt for hverandre at vi uten som helst empati stempler dem som ikke tar de samme valgene som oss?

 

Støtt hverandre i graviditeten. Vi er aldri så ensomme som når vi er gravide, og det siste vi trenger er at andre gravide ser ned på oss p.g.a situasjonen vi er i. Bim er et koselig sted å være hvis vi kan prøve å sette oss inn i andre sine situasjoner i stedet for å automatisk rakke ned på dem.

 

Hvorfor må jeg forklare meg hver gang jeg never at jeg skal ta ks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg fantefrøken, vi bør støtte hverandre og vise forståelse for hverandre nå når vi er i samme situasjon alle sammen. det finnes ganske mange grunnet til hvorfor man må ta KS, ikke alltid frivillig. Lykke til videre i svangerskapet og velkommen i novemberklubben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...