Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Sitter her og drømmer om vår og sommer. Tenk så deilig å bare ta på de små noen joggesko og ei tynn jakke når man skal ut da! Ikke stresse med store dresser, votter, luer, osv osv Ble bittelitt deppa når jeg gikk ut døra i dag og ble møtt av en haug med snøfiller...fysj....er litt lei av snø nå jeg hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jaaaaa....tenkte på det i bilen mens alle de polskregistrerte bilene sklei rundt i veibanen rundt meg på alle kanter...gleder meg til våren! Og sommeren! Tenk å bare ha de små i shorts og t-skjorte og noen sandaler, jogge rett ut av døra og ikke noe stress. Ligge i en lenestol på hytta mens Mia plasker i bassenget med moffa og beste og jeg sovner med kulemagen min.....drømme drømme :-)
Bellen^2 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ingen kulemage i sikte her (drømme drømme hehe), men vi har endelig fått bestilt sommerferien og da fikk jeg et lite snev av den gode sommerfølelsen. To uker på Mallorca, deilig! Tror jeg skal klippe ut siden i Ving katalogen og henge den på dashbordet i bilen når jeg sklir rundt i snøkaoset:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Vi skal også til Mallorca! Når skal dere? Tenk så sprøtt å møte på kjentfolk der liksom hehe. Hva skal dere andre i sommer, noen med planer enda?
Rødtopp75 og to små Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jaa, jeg gleder meg til våren!! Det er et styr med alle klærne som må på og vottene som de ikke vil ha på. Tungt er det også å trille vogn i all denne snøen. Eneste dumme med vår og sommer er at da går permisjonen min mot slutten igjen..
Bellen^2 Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Vi reiser til Alcudia 18 juli og skal ha 14 herlige dager i sola:) Når reiser dere?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Aj aj aj, vi reiser samme sted den dagen dere drar hjem. Sees på flyplassen ;-)
Bellen^2 Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Æsj, det var dumt da. Hadde vært litt kult å legge et av sommerens playdates til Mallorca
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jeg vil ha vår nååååååååååå! Er også skikkelig lei vinter. Nå har det tilog med blitt holke. ÆSJ Håper vi får en fantastisk vår og sommer i år. Kommer til å bli skikkelig deprimert hvis det blir regn,regn og atter regn. Sommerferien i år blir i London. Mest sannsynlig de 3 siste ukene i juli. ellers har vi ikke lagt så mye planer, Kanskje vi prøver å ta en tur til syden i høst.
Millapril Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Enig med deg! Skal bli så deilig med vår og sommer! Gleder meg til all snø er vekk.. ser ut nå og det er utrolig hvor mye snø som ligger! Men det går fort med smelting når varmegradene kommer! Vi gleder oss til sommer!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Ja nå snør det store filler igjen. Huff a meg. Gleder meg også til sol og sommer. Vi har ingen spesielle planer for sommeren. Blir en del hjemme her med besøk og sikkert en tur til Kristiansand.
Solstråle72 Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Gleder meg også mye til sol og sommer. Håper siste rest av snø nå har falt!!! Vi har ingen spesielle planer til sommeren utenom at det er besteforeldre som ønsker besøk. Ellers så har jeg lyst til en tur til slekta vår i Danmark, vi får se hva tiden bringer!!
måken og vesla Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Veldig enig, men nå virker det som om snøen rundt oss endelig begynner å smelte. Men vesla har ikke skjønt det, hun er dypt sjokkert hvis jeg går ut uten å ta på lue eller votter. Vi tenker å prøve oss på Korsika til sommeren, men tar bare ei uke. Resten av ferien blir på diverse familiesteder på vestlandet tenker jeg. Vi var på Mallorca i fjor, i alcudiabukta, men ikke i selve alcudia. Det var superbarnevennlig. Vi leide parasoll og plasserte vesla under den, hun klarte ikke å gå selv i den myke sanden, så vi hadde ganske god oversikt over henne. Hun elsket å sitte i sanda med bøtte, spade og litt vann. Det var veldig fin sandstrand og langgrunt, men vesla ble engstelig hvis det var litt bølger, så det var helt genialt med barnebasseng på hotellet. Det blir kanskje litt mer utfordrende å holde henne i skyggen i år. En av favorittaktivitetene er jo å springe...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2009 Da har vi ordnet med 1 av ferieukene våre :-) Har leid oss hus i Danmark sammen med svigerbroren min og hans to døtre som Camilla ELSKER :-) Har leid et digert hus med innendørs svømmebasseng, da slipper vi å være avhengige av været og kan slappe av mens ungene storkoser seg :-) Tror det blir bra jeg :-) Ellers så blir det vel Kristiansand og Bergen også i sommer tenker jeg :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 Åh så digg da! Vi også har lett litt sporadisk etter feriehus i Danmark, men jeg har liksom ikke funnet noe særlig. Men svømmebasseng inne må jo koste flesk?? Vi tar muligens en liten miniferie med Legoland også...vet ikke hvem det er mest for, Mia eller oss ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. mars 2009 Nja, koster jo litt i fellesferien som jo selvfølgelig vi skal hehe. Men nå er jo vi 2 familier som deler på huset, så blir ikke mer enn ca 5500 kr pr familie for 1 uke, og det er jo ikke så ille synes jeg :-) Og da har vi fått et ganske fint hus også :-) http://www.novasol.no/house.nsf/0/578NOV?opendocument&H=P32013&S=2009 Og det har jo 5 soverom så strengt tatt kunne man sikkert vært enda flere med å dele regningen, men vi tenkte at da blir det så mange å ta hensyn til at det gadd vi ikke hehe ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. mars 2009 #17 Skrevet 19. mars 2009 Det var jo kjempefint, og ikke så gæærnt i det hele tatt synes jeg. Det holder nok lenge med dere og svigerfamilien, hvor mange unger skal man holde rede på liksom hehe. Det blir nok en superfin ferie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå