HappyFace88 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 testa meg idag 10 dop med QR, fikk en strek strek og en svaaaak... Men den svake var så svak at du må nesten holde testen på skrå for å se den... Kan det komme fram en svak strek om man ikke er gravid?? Den sterke streken kom etter 10 sek... å den svaaake kom etter 2 min. Hmmm.. Tørr ikke håpe på noe enda
attpåklattimagen:-) Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 stoooooor mulighet for positiv:-) En strek er en strek... Men prøv igjen om et par dager du:-) Lykke til!!!
HappyFace88 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk Slutta på pilla for 25 dager siden!! "Litt flax må man jo ha" Hehe, tar en ny på onsdag jeg, så får vi se
attpåklattimagen:-) Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Ønsker deg masse lykke til.!!:-) Fikk plutselig besøk av tante rød i dag je, så je må nok inn i en ny runde...! Må inndrømme jeg ble skuffa. Men har akkurat fått igjen regelmessig mens etter psprøyte(siste sprøyte juli 08) så får håpe den sitter snart:-)
BettyBe Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Hei HappyFace88! Skyggestreken min på torsdag (dag 10dpo) ble en fin svak rosa når jeg testet på fredag.. Ta en til test om en dag eller to! Lørdagen (dag 12dpo) var strekene fortsatt svake både på billigstrimmel og Clearblue, men de er der! Krysser fingre for at du kan juble litt "JIPPI -Hjelp!" du også!! Spennende -skumle greier dette her
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Har samme erfaring som deg, og jeg fant uansett ut at en svaaak strek er også en strek!!! Jeg tror du er gravid:) Jeg la inn en lignende tråd for to år siden da jeg var i samme situasjon, og da fikk jeg tips om en link til en side der Qlearblue viste et helt bildegalleri med eksempler på pos og neg tester, men jeg finner den ikke igjen. Noen som vet hva jeg snakker om? Uansett, massemasse lykke til, Happyface, ta en ny test i morgen tidlig:) Og gi oss beskjed:)
HappyFace88 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2009 Neeei.. Idag testet jeg med "one step billigstav" var testen blendahvit jo... *skuffende*
Lotta2010x2012 Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 å, det var synd! Men er vel fortsatt noen dager til ikm, så da er det jo håp:)
HappyFace88 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2009 Ja, men mistet litt troen på novemberbarn nå altså Ikke noe å gjøre med det Nå får jeg bare krysse fingrene å håpe at mensen ikke kommer
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Næ, så dumt da:-( Og litt rart også, synes jeg.Hmmm... Uansett, lykke til videre, sitter den ikke denne pp så kommer det flere sjanser:)
HappyFace88 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2009 Ja, jeg synest også det var veldig rart, snakka med ei her inne som hadde opplevd det samme. Hun hadde fått svaak rosa test 9 dpo, og blendahvit 10, 11 og 12 dpo, men positiv igjen 13 og 14 dpo.. Ikke greit å være testoman Hehe! Hadde jeg bare hatt litt ro ikroppen så hadde det vært best å venta med å teste til IKM.. Men...
Gjest eelis+spire Skrevet 4. mars 2009 #13 Skrevet 4. mars 2009 Hva betyr egentlig dpo? Hvorfor tester du ikke med ClearBlue digital test når du er så usikker? Den er det umulig å misforstå :-)
HappyFace88 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2009 DPO = dager etter eggøsning Tok en CB Digital idag.. Ikke gravid! Da tulla den positive testen med meg da.. Men godt å få et svar istedet for å gå å gruble hvertfall
Singelmamma og banden Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Ut fra det jeg ser er du fremdeles bare 12 dager dpo, så det er fremdeles håp så lenge ikke tanta er på besøk ;-)
HappyFace88 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2009 Det er sant:) Fått 3 negative, og 2 positive.. Så de negative har overtaket Men jeg krysser jo fingrene uansett jeg da
attpåklattimagen:-) Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Må indrømme at jeg følger spent med deg... Da jeg fikk eldstemann, testet jeg neg 15 dpo!!!!!!!!! pos 17 dpo!!! Så det er fortsatt håp:-). Men testinga og stresset rundt det tar på. Hadde akkurat en runde med testing (flere ganger om dagen... hehe) jeg også. ...tanta kom mandag.... Masse lykke til!
HappyFace88 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2009 Tussi74; Du gir meg HÅP! ;D Hehe!! Dere er så utrolig gode å ha altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå