Gå til innhold

HJELP!!! :(:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning søndag 1/3.

Hadde sex med A, Tirsdag, Torsdag, Fredag og Søndag(EL) kveld.

Men så hadde jeg sex med B Søndag(EL) morgen..

Hvis dette egget blir befruktet, hvem er det da mest sannsynlig at ville vært far til barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet du ikke før du har fått svar på dna testen! Eneste måte og finne d ut på. Tenk før du har sex da!

Skrevet

Det kan være begge to. Like stor sannsynlighet vil jeg tro. Så dna er nok eneste måten å finne ut av det på.

Skrevet

Hvorfor ligge med 2stk samme dag? Uten kondom?gled deg til kjønnsykdom! Du jugde vel om prevensjonen også!

Skrevet

Det er unødvendig å svare sånn. Gjort er gjort og det er ingenting jeg kan gjøre med det nå, bortsett fra å vente og å håpe at det går bra. Utrolig sårende med slike krasse kommentarer når du sitter i en slik situasjon. Jeg er ikke akkurat stolt av meg selv nå. Har det ikke så godt. Hvis dere ikke kan gi meg et ordentlig og i det minste et hyggelig svar, så ikke svar.

Det er en lang historie bak hele greia, som jeg velger å holde for meg selv, og la kun ut relevante opplysninger i forhold til spørsmålet mitt.

Hi

Skrevet

Og begge to er fullt klar over at jeg ikke går på noen som helst form for prevansjon, og verken jeg, eller de 2 det gjelder har noen sinne hatt en kjønnsykdom, dette er menn jeg kjenner godt. Og vi har en åpen kommunikasjon om dette her.

Fullstendig unødvendig å trekke sånne sluttninger.

Jeg hadde aldri trodd jeg kunne ende opp i en slik situasjon selv, men man vet jo aldri. Og jeg visste ikke at jeg hadde eggløsning i går før i dag, da jeg så tempen hadde steget. Har utrolig uregelmessige sykluser og hadde ingen symptomer på at eggløsning var i anmars!

Skrevet

Jeg tror nok det er like stor sjangse for at det kan være begge to, desverre..

Du får nok bare vente å se, og håpe på at det ikke ender med graviditet. Ingen ønske situasjon det der.

Ønsker deg lykketil, og håper det går din vei. =)

Skrevet

Hvis du har ustabil syklus så må du jo aldri bruke eggløsningsmetoden som prevensjon!.... Det er jo skikkelig usikkert.

Når det er sagt, så er det umulig å gjette hvem som er faren når du har hatt sex med dem så tett. Det er kun en DNA test som kan hjelpe deg.

Lykke til..

:)

Skrevet

Hva med å kjøpe en angrepille på apoteket i dag - så slipper du å bekymre deg for dette.... :)

Skrevet

Angrepille???

Lurt å ha et lager

av disse...Så kan man ta de etter hvert ubeskyttet samleie,-eller er det sånn at du ØNSKER å få barn? Hvis du har det så "fælt" at sex med to stykker på samme dag er "Nødvendig"..Ikek stabilt nok til å få barn da kanskje????

Unnskyld meg,- har bare ikke noe sympati for slikt..."Alle" har en "god grunn",- men ærlig talt,- å få barn er ikke noe man skal ta lett på,- og å "ordne seg" så man ikke vet hvem faren er......

SOm sagt, er du så ustabil, så angrepille!!! Onsdag, fredag, lørdag og mandag!!! Da hadde du sluppet å bekymre deg for evt.... SÅ kan du begynne å tenke "barnelaging" når du VET at det blir bare en far...

Skrevet

Klamydia kan du få av partnerbytte! Iom du temper,må du jo ha plan om å bli gravid?? Har du vært voksen, har du visst før du har hatt sex med begge,at du kunne bli gravid.

Skrevet

Hva mente du med at dere har åpen komunaksjon om dette her?

Skrevet

Må bare rette på en ting, anonym over meg. Mange pruker temp for å unngå å bli gravide også. Ladycomp, osv.

Skrevet

Ja, for da er man jo i en "sikker periode" om man temper!

Gud så mange dumme kvinnfolk. Også kalles det "uplanlagt gravid"

Blir like imponert hver gang!

Skrevet

Takk guuuuuuuuuuuddddddddd for angrepillen :-) :-) :-) :-) Og til dere anti knulle kjerringer så lever man faktisk bare livet en bare ENNNNNN gang.

Skrevet

Har kun ett ord til deg HI. LUDDER!

Skrevet

Uansvarlig, lite voksent og rimelig egosentrisk!

Agrepille er et flott prevensjon - hold på!!

Skrevet

Jeg prøver ikke å bli gravid igjen nei.. Men blir dårlig av hormonell prevansjon.Jeg tåler det ikke. Temper fordi jeg prøver å kartlegge de uregelmessige syklusene mine. Har prøvd p-piller, p-sprøyte og nuva ring. Og jeg burde selvfølgelig ha brukt kondom nå, men lett å være etterpåklok.

Takk til dere som har svart på en hyggelig måte:)

Og du som lurte på det med kommunikasjon, kanskje et feil ord, men A er min faste sexpartner som jeg vet er sykdomsfri, han har kun hatt sex med meg. B er min beste venn, og både han og jeg har testa oss og han har ikke hatt sex med noen andre etter han testa seg sist. Dette har vi prata om:)

Så kjønnsykdommer er ikke problemet her.

Nå er angrepillen tatt, og problemet mitt forhåpentligvis løst.

HI

Skrevet

Du får mene hva du vil, men jeg har kun hatt sex med 4 stykker til sammen. jeg vet ikke med deg? Kom ut av et lengre forhold for noen mnd siden. Så dette her er ikke noe jeg gjør ofte. Det er første og forhåpentligvis siste gangen. Har holdt meg kun til mine tidligere kjærester og til A etter dette, men etter en kveld ute på lørdag endte det bare sånn..

Hva med de som har trekant? De har vel også sex med 2 innenfor 1 døgn?

Nei, skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forsvare meg.

Jeg vet at jeg ikke burde ha gjort det, og er lei meg for det nå.

Men syns det er dårlig gjort å dømme meg nord og sør for en feil jeg gjorde. Jeg er bare et menneske og det er menneskelig å feile..

Hi

Skrevet

Herregud så tåpelig, frigid og snerpete du fremstår som anonym 10.45!

Flytt til USA viss du ikke tåler å høre om at folk har sex.

Skrevet

jeg syns det er helt greit på velge å ha flere sexpartnere på samme tid hvis man er voksen og ærlig om dette til alle parter. Men å ha sex UTEN kondom er DUSTETE og vannvittig dårlig planlagt!

Herrefred jente, er du stokk dum? du har valgt å ha flere sexpartnere, men bruker ikke prevansjon, vil du bli gravid eller? Lure på deg en unge eller to?

Ha sex med så mange du vil, men se til pokker å blir voksen og ansvarsfull! Stakkars den evnt ungen du får, som ikke kommer til å vite hvem pappen sin er!

Skrevet

"jeg syns det er helt greit på velge å ha flere sexpartnere på samme tid hvis man er voksen og ærlig om dette til alle parter."

Jeg har da ikke jugd for noen. Begge to er fullt klar over at jeg ikke bruker noen form for prevansjon.. Er det kun mitt ansvar da? Kunne ikke de tredd på seg en kondom? Man er to om å ha sex, og nei.. lure på meg en unge? Hvorfor tror du jeg har tatt angrepillen i dag om det var hensikten min?

Syns hele situasjonen er kjip nok som den er..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...