Gå til innhold

for en helg.....og noen netter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet fredag med barn nr 1 med høy feber.... så oppkast hele natten....... lørdag begynte barn nr 2 med feber....og så oppkast på barn nr 2 hele natten til søndag..... slappe og utenfor barn hele søndag...men på bedringens vei...men i natt...begynte barn nr 2 å kaste opp igjen..... natt nr 3 uten søvn...begynner å merke det gitt.....sukk... trodde ikke de kunne begynne å spy etter et halv døgn igjen liksom??

 

så nå blir det max kos og sløving hjemme med to små barn i dag.....men man blir sliten av dette.......ok...bare et lite sukk liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff a meg! Slitsomt! Har bare en som spyr jeg, og syns det er ille nok! Håper de kommer seg snart, og at dere får en ok dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...