murmelmamma Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Startet fredag med barn nr 1 med høy feber.... så oppkast hele natten....... lørdag begynte barn nr 2 med feber....og så oppkast på barn nr 2 hele natten til søndag..... slappe og utenfor barn hele søndag...men på bedringens vei...men i natt...begynte barn nr 2 å kaste opp igjen..... natt nr 3 uten søvn...begynner å merke det gitt.....sukk... trodde ikke de kunne begynne å spy etter et halv døgn igjen liksom?? så nå blir det max kos og sløving hjemme med to små barn i dag.....men man blir sliten av dette.......ok...bare et lite sukk liksom!
*Timulia* Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Uff a meg! Slitsomt! Har bare en som spyr jeg, og syns det er ille nok! Håper de kommer seg snart, og at dere får en ok dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå