Gå til innhold

Når reagere mtp svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet med en intens hodepine, og har ondt øverst i magen som kommer i forskjellige smerte intervaller. Vanskelig å forklare. Noen er mindre vonde så merker de nesten ikke, men så kommer det et slags tak med ekstra smerte.

Har IKKE noe uvanlig mye ødem i bena, ikke flimring foran øyne og andre tegn på svangerskapsforgiftning.

Fikk det på slutten av svangerskapet sist og endte med keisersnitt. Er nå 30 uker på vei.

Tenkte å få meg litt søvn nå og så eventuelt ringe jordmor hvis det kommer ødem i bena og ellers i kroppen. Eller er dette noe jeg burde reagere på med en gang, eller er det trygt at jeg kan se det litt ann, har vært en slitsom dag. Så kan jo være derfor. Babyen er kjempe urolig i magen og sparker vilt fra seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde dra til jormoren å sjekke for blod og eggehvite i urinen. svangerskapsforgiftning skal man aldri ta lett på.

bedre å sjekke enn å la vær i tilfelle du har fått det igjen.

hadde selv svngerskapsforgiftning da jeg gikk gravid sist og det endte med at fødselen ble satt i gang, og jeg fikk kraftige kramper og feber og hadde det ikke noe bra under fødselen. og barnet ble stresset osv.. mye mer.

men sjekk dette så fort som mulig.

håper alt går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...