Gå til innhold

Jeg lurer på en liten ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som røker her inne, og som ikke helt tørr å si det høyt.....Jeg gjør det, og har veldig lyst til å slutte.....Noen som vil slutte med meg kanskje??? Hadde vært godt med litt morals støtte-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg røyker.nei jeg sier det ikke høyt.å. . .så rart at du skrev en slik tråd akkurat nå =D jeg tar en sniker under vifta i denne stund jeg.å tenkte,når setter jeg datoen.? Jeg har sprukket mange ganger. Men røykplaster er kjøpt,og ligger synlig for meg.men har bare ikke greid sette en dato for det. Jeg har lyst å slutte,bli bra i helsa,legge på meg,få kondis!!

Å jeg er livredd for å bli syk. Så mange rundt har blitt/er eller var det...

Jeg kan være flink å heie,om vi gjør det sammen =))

Skal vi ?

Skrevet

Jeg bare fest-poffer i "dårlig selskap", men er røykefri ellers. Men mener å huske at det nok er flere som er litt ofte på verandaen her. Men om de vil slutte? Se, DET får de svare på selv ;-)

Lykke til dersom du gjør et forsøk. Jeg kan heie på dere!!!!

Skrevet

Jeg er festrøyker ++ og må dessverre bare si at jeg ikke er motivert til å slutte, selvom jeg selvf. burde ! Men tenker så naivt som det er jo så lite, sikkert ikke skadelig.

Uansett, håper du klarer det ! Lykke til :-))))))))

Skrevet

Hei du! Jepp, jeg røyker og tør å si det høyt. Jeg har foreløpig ikke tenkt å slutte, men kan godt komme med noen heiarop hvis noen andre har slutteplaner :)

Jeg liker de turene på verandaen, jeg :)

Skrevet

Jeg røyker ikke, men heier på de som vil slutte ;0)

Å så lenge ingen blåser røyken på meg eller ungene så må dere bare røyke ,hehe :0)

Skrevet

Å ja da! Jeg er stadig ute og forurenser luft og lunger;=)

Jeg kan gjerne gi deg litt moralsk støtte... ønsker selv å slutte....men det passer liksom aldri;=DD

Skrevet

MÅ bare legge til så dere ikke tror jeg er sånn anti røyke freak.Er allergisk både jeg og to av ungene, derfor jeg skreiv det slik..Hadde borte boer stipend fordi jeg ikke kunne bo hjemme pga mine foreldre røykte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...