Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Skal ikke ha mens før den 10..men har masse menssmerter, kløe og stikking i brystene, bekkensmerter. Har slitt med bekkene siden fødsel,men i dag er det helt jevlig..stråler neover til rumpa og nå,det har det ikke gjort før.skal det ikke bli bedre ettehvert etter fødsel da?og ikke verre? Kan jo godt hende at jeg får tidlig mensen. Men litt nervøs pga kondomen sklidde av under sex. Har nok barn alene fra før jeg. Får ikke til og ligge med bekkene mitt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg fikk helt sinnsyke bekkensmerter når jeg fikk influensa jeg... Jeg trodde bekkenet var helt friskt igjen nå, men når jeg ble syk kom smertene i lynfart. Kanskje du brygger på noe? Hvis du ikke skal ha mens før den tiende er det lite annet å gjøre for å vite om du er gravid enn å vente til du kan teste, men det vet du sikkert fra før;)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ok,kanskje det er pga forkjølelsen..håper det..
*1+1=2 små* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 jeg blir VELDIG sterkt plaget av rygg/bekkensmerter/leddsmerter nå etter fødsel hvis jeg blir syk!!!! Trodde jeg skulle dø på meg når jeg fikk streptokokk infeksjon i halsen men det som var værst var at jeg hadde vondt i hele kroppen:S
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Ah ble litt beroliget nå. Selv om jeg ikke har hatt bekkenplager før når jeg var syk. Ondt i hele kroppen enast,det har jeg ellers og.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Om kondomen sled av under samleie og du ikke vil ha ny baby hvorfor har du ikke tatt en angrepille?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Tja si det..har prøvd den før, blør masse av den. Jeg skal begynne på sprøyta når jeg får mensen nå..men jeg vet ikke..har prøvd alt dette før..jeg fossblør av alt,så legen var like frustert som meg. Lite fristende og bruke kondom hele livet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har også brukt kondom i mange år, men nå da vi fikk siste ungen satte jeg inn hormonspiral på etterkontrollen 9 uker etter fødsel. Jeg blødde i ca. 4 mnd i begynelsen med den, men etter det er det kun blødninger når jeg har mensen(mistet desverre ikke den om de fleste andre gjør).
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Er eneste jeg ikke har próvd..hormonspiral.men det kan jeg heller ikke ha. Pga fare for ny betenelse. Har hatt betenelse 2 ganger,og mye urinveisinfeksjon. Nei må vel være avholds. Har lyst på flere senere i livet,så da kan jeg ikke sterilser meg eller.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Sprøyte anbefales ikke lenger i det heletatt pga den store økningen i benskjørhet. kanskje P-stav kunne vert noe for deg? Samme hormonmengde som spiral og sitter inne i 3-5 år avhengig av hvilken type. Koster det samme som spiral og er en "fyrstikk" som fastlegen setter inn i overarmen din.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Har prøvd den og,hehe. Blødd som fy i 7mnd uten stopp. Sku ønske den ha fungert.ha sluppet og bekrymre meg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Finnes det enda? Er det ikke sånn at man må planlegge sex da?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Finnes det enda? Er det ikke sånn at man må planlegge sex da?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 Finnes det enda? Er det ikke sånn at man må planlegge sex da?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 Nei ,pessar finnes ikke lenger ,
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #17 Skrevet 2. mars 2009 Må gå i hi jeg da,hehe. Har ikke så ofte sex eller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå