Gå til innhold

Er det bare min mann som tafser (for) mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke at mannen min hele tiden skal ta på brystene mine. _Hele_ tiden. Jeg kan ikke få en klem/kyss, sitte ved siden av ham eller engang forsøke å føre en normal samtale uten at han skal ta på brystene mine. Når jeg skriver det ser det jo nærmest komisk ut, men det er faktisk veldig plagsomt! "foretrekker du heller at jeg ikke har lyst på deg?" er standardkommentaren hans, men det handler jo ikke om det - det handler jo bare om at jeg ikke liker å bli tafset på hver gang jeg kommer i nærheta av ham!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen er det første som slår meg når jeg leser dette?

Jeg har vært sammen med mannen min i snart 10år og det var helt klart mer tafsing for noen år siden enn det er nå, og enda mindre etter vi fikk barn.

Men det hender fortsatt vi snakker sammen, og plutselig mister han helt fokus og grafser til seg en pupp eller to, og det er jo litt komisk når menn mister hodet på den måten.

Men hvis dette skjer hver gang dere er i nærheten av hverandre skjønner jeg det blir slitsomt.

Skrevet

Æsj...Så ekkelt. Hadde ikke klart å leve med denne mannen jeg, virker jo som han har veldig lite respekt for deg...Virker som han ser på deg som et sex-dyr, æsj. Hadde aldri jeg funnet meg i. :P

Skrevet

Min eks var slik, så jeg forstår godt hvor slitsomt og kjedelig det blir i lengden. En ting er i starten, men når du vet at det skjer hver eneste gang til slutt, og samme hvilken situasjon en er i, så blir en drittlei. ikke en klem, ikke kunne gå forbi, ikke sitte for nærme..... Kan sikkert høres ut som en drøm for noen, men det er det ikke, når du går oppi det dag etter dag....

Har ingen råd, men har hatt det på samme måten....

Det er jo noen grunner til at han er min eks.... Bl a slike ting.... En mister jo lysten til slutt...

Skrevet

Har vært sammen i 7 år, så på en måte er det selvfølgelig flott at jeg fortsatt er attraktiv. *riste på hodet* Hadde vært greit om det kunne finnes en mellomting mellom "å ikke være tiltrukket av meg" og slik han holder på nå ihvertfall. :)

Skrevet

Ja, det går endel på det at jeg føler at han alltid har lyst på meg, noe som ikke er galt i og for seg, men det gjør også at jeg føler at jeg aldri har lyst mer. Har ikke tenkt å gjøre denne tafsern til en eks, men er likevel frustrert over hvor vanskelig det er å få ham til å ta meg på alvor når jeg ber ham om å slutte.

Skrevet

Er også sammen med en som tafser,hvis jeg får nok eller for å understreke så tafser jeg tilbake.Tar et godt tak både oppe og nede hehe

Skrevet

hehe, min mann tar også masse på puppene mine. Han har gjort det nå i 11 år. Men etter jeg fikk barn og ikke lenger føler jeg har så fin kropp så syns jeg egentlig det er litt koselig også. Da føler jeg meg iallfall attraktiv alikevel og at han faktisk setter pris på kroppen min enda. Men er klart det kan jo bli for mye. Men han elsker pupper, det har han sagt selv. Men han har blitt flinkere nå da, men når han vil så gjør han det. Plager meg ikke så mye egentlig.

Skrevet

Æsj jeg fikk skikkelig ekle flashbacks til eksen min nå. Vi var sammen i 5 år, og som det ble sagt over her - det er jo en grunn til at han nå er min eks. Han tafsa hele tida. Flere ganger om dagen "kneppa" han opp bhen min, og det var ofte på natta at jeg våkna av ei hånd mellom bena, og av at han jukka meg med tre fingre. Jeg ble skikkelig sur til slutt, og sa at det der fikk han slutte med. Han ble sur og jeg ble sur, og jeg fikk mindre og mindre lyst på han. Vel, så ble det slutt etterhvert. Æsj æsj æsj!!!

Skrevet

min eks er også slik, jeg mista lysten på han og jeg gjorde det slutt.

siden vi har barn så har vi litt kontakt og han er sånn ennå på meg, har respekterer meg ennå ikke. kjempe slitsomt!

Skrevet

Samboeren min er litt sånn. Ikke SÅ ille som du beskriver da. Også er det litt tafsing på puppa men også på rumpa.

Han slutter når jeg blir irritert å sier ifra da. Men tror han gjør det i ren refleks :P Hehe,tror liksom ikke at han tenker over at han gjør det bestandig:)

Vært sammen i 8 år straks, og etter et svangerskap så er det jo litt koselig da. Bare det ikke blir for mye :)

Skrevet

Dette skal du ikke finne deg i, det er respektløst i lengden. Han viser jo indirekte at det er det eneste han vil med deg? Ikke snakke, ikke kose, ikke vise omsorg og gi deg nærhet...nei bare sex.

Tafs tilbake i alle håpløse situasjoner. Uansett hva han gjør, tafs. Det beste er å ski hånda mellom bena hans bakfra...det er ikke mange menn som syntes det er så stilig. Gjerne når han jobber med noe eller det er upassende. Sier han at du skal slutte, så presser du litt ekstra på og ler av han...latterliggjør gjerne reaksjonen hans.

Tro meg, han skjønner fort ubehaget.

Skrevet

Min mann "tafser" en god del. Må alltid ta meg på puppene, rumpen, stryker meg der nede..... Selfølgelig bare når vi er alene.. men det kan være litt irriterendenoen ganger når han skal gjøre det hele tiden...

Spurt han hvorfor han gjør det. Han svarer at han synes det er så godt å ta på meg, at jeg er så deilig +++

Men han "sjerper" seg i perioder, så "sklir han ut igjen".

Hehe, litt komisk og.. :) Jeg tenner seff på min mann og synes han er deilig, men har ikke det behovet for å ta på han konstant :) Jaja.. mannfolk er mannfolk..

Vi har vært i sammen i 5 år og gift 1 år.. ser ikke ut som han skal begrense seg med det første.. men det er nå bedre å bli "tafset" på enn å ikke bli det i det hele tatt :)

Skrevet

Vil bare legge til at til tross for at min mann tafser en del, så er han en fantastisk mann som har respekt for meg! Han elsker MEG og ikke bare kroppen min... Han er det beste så har skjedd meg.. trenger ikke være ekle dyr fordi om de tafser..

Hilsen anonym 12.51

Skrevet

Da gjør du det motsatte av han; jo mer han tafser på deg, jo mindre tafser du på han. Regner med han ikke vil at du skal slutte med å tafse på han innimellom?

Kanskje han skjønner hintet da?

Skrevet

Uff, HI, dette er ikke bra! Tafsere er ekle. Skjønner deg innmari godt!!

det er en tid og sted for ting!

There is a time and a place for everything (sorry, klarer å si det bedre på engelsk)

Tafsing til stadighet hører ikke hjemme noen steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...