(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 jaja, jeg er en myrsnipe. trodde aldri jeg kom til å bli det men herregud så stolt jeg blir når hun er naturtalent! www.tinkerbelle.blogg.no t-krok i "storbakken" på slalomski ALENE!
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Så flink hun er :) Har hun kjørt slalom før? Jenta mi prøvde seg for første gang forrige helg, og tok tallerken-heis alene, og aka ned i en viss fart, over "humplene" som hun kalte dem ) Stolt mamma da, ja Kjørte fortere enn meg, men ho hadde vel ikke vett på annet
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 haha. ja det er 3. helgen de har akt nå tror jeg. første i stor bakke da. flink de er også da! jeg får kjøpe carving-ski når de kommer på tilbud til våren jeg så de er klare til neste år.
Tøysetipp Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Flink jente :-)))) Skjønner mamma er stolt. SMIL
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 javisst! superduperstolt. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå