Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 er gravid med 3. barnet..jobbet fult ut begge forrige svangerskap..men denne gangen..søren..nå er jeg 22 uker på vei og dæven så dårlig og elendig jeg føler meg.. lurer ofte på om noe er galt...idag måtte jeg sette meg mens jeg ventet på vannkokeren,så ille ble jeg..kvalm,uvel,svimmel,uggen og helt gåen..blir dårlig på butikken av å stå og gå..har bekkenplager innimellom og nå plages jeg med kynnere.. skulle leie en film med sambo i gårkveld..måtte bare gå ut i bilen..klarte ikke være der..føltes ut som jeg måtte på do,spy,drite,tisse og alt..hehehe flere som har det slik eller kan det være noe uggent på gang tro?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har d sånn. Kan ikke dra noen sted lengre. Bir svimmel og uvel uans hvor jeg er. Og nå er jenta 5 mnd.blir jo aldri bedre. Lure på hvordan jeg blir kvitt dette. Er ikke jern til meg som er årsaken.bli my svett også.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 merkelig..ikke blodsukkeret da? er du gravid?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Ikke gravid,men har hatt det sånn siden jeg var 5 mnd på vei med minstemor. Kan det være blosukret? Diabetes?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 tjah..du kan jo få det målt hvertfall... mitt blodsukker var fint hele tiden..jeg svettet forresten mye da jeg ammet han siste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå