Gå til innhold

Joikaboll@HaR5sMå?(????)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den og lagret nr, torde ikke sende sms nå, så seint :-)

Er det ok om jeg sender bilder på sms i morgen? (må ta dem først)

Skrevet

ja,det er greit..=) men hvis den er helt ok og ikke har noen feil eller mangler,så stoler jeg på deg at du ikke selger meg noe som ikke er brukbart..=)

 

tror du at du kan få sendt den i morgen? =)

Skrevet

Den er i daglig bruk, jeg har ikke merket noe feil eller noe ;o)

Knallgod vogn som kommer til å bli savnet, men jeg har overflod av vogner og MÅ se å få kvitta meg med noen :(

 

Kan få sendt den i morgen ja.

Skrevet

ok..men det høres bra ut..=) hvis du sender meg en sms,så sender jeg deg adr min..=) får du sendt den før posten går i morgen fra der du bor? skulle helst ha hatt den innen torsdag.. og tror den vil bruke 4 dager oppover hit.. men det kommer vel litt ann på hvor du også bor..=)

Skrevet

Jeg får nok gjort det, tror ikke posten går før på ettermiddagen, leverer den på posten i morgen formiddag :-)

Skrevet

kjempeflott..=)

 

da sender du meg bare en mld i morgen. =)

 

da får du ha en god natt ;o)

Skrevet

Det skal jeg gjøre, god natt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...