Joikaboll@ Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Har sett den og lagret nr, torde ikke sende sms nå, så seint :-) Er det ok om jeg sender bilder på sms i morgen? (må ta dem først)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 ja,det er greit..=) men hvis den er helt ok og ikke har noen feil eller mangler,så stoler jeg på deg at du ikke selger meg noe som ikke er brukbart..=) tror du at du kan få sendt den i morgen? =)
Joikaboll@ Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Den er i daglig bruk, jeg har ikke merket noe feil eller noe ;o) Knallgod vogn som kommer til å bli savnet, men jeg har overflod av vogner og MÅ se å få kvitta meg med noen Kan få sendt den i morgen ja.
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 ok..men det høres bra ut..=) hvis du sender meg en sms,så sender jeg deg adr min..=) får du sendt den før posten går i morgen fra der du bor? skulle helst ha hatt den innen torsdag.. og tror den vil bruke 4 dager oppover hit.. men det kommer vel litt ann på hvor du også bor..=)
Joikaboll@ Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Jeg får nok gjort det, tror ikke posten går før på ettermiddagen, leverer den på posten i morgen formiddag :-)
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 kjempeflott..=) da sender du meg bare en mld i morgen. =) da får du ha en god natt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå