lykkelig-mamma:-) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er festeblødning/spotting kun lyserosa eller brunlig eller kan d være litt mørkt + friskt blod? to dager til IKM og jeg begynte å blø litt..men har fortsatt et lite håp :-)
Bare blåbær Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Tror ikke det er noen fasit på dette heller. Nesten alt er jo individuelt. Noen har festeblødning, noen har det ikke. Jeg hadde f.eks ikke det. Mener at jeg har lest at festeblødning ofte ikke er mere enn en dråpe eller 2, og at den kommer litt tidligere. Men som sagt, ingen fasit på noe. Så det eneste du kan gjøre er nok å vente desverre.. Lykke til ihvertfall..
Lovemelikeyoudo Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 jeg hadde festeblødning. Det var friskt blod og jeg brukte tampong, trodde det var begynnelsen på mensen, men det varte bare 1 dag
**Vimsa** Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 hvilken uke var du i da, "kvalmt høstløv er gravid!" ?
Fjortis76 Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hei! Veit faktisk ikkje heilt kva festeblødning er for noko?? Med barn nr 2 blødde eg i veke 7, fekk UL og alt viste seg å vere i orden. No er eg 11 veker på veg og hadde blodspor i trusa i går. Ingen skikkelig blødning. Skal på UL i morgon (av heilt andre grunner) og er litt spent, men rekner med at det går bra. Det er vel ganske vanlig el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå