Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke riktig sted å ta dette på men.... når er det "vanlig" at en tre-fire åring legger seg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du heller må inn på ''barnet mitt'' ikke ''barn i magen''

Skrevet

vel, min to åring legger seg i syv åtte tiden... vet om noen som legger seg rett etter barnetv og andre som er oppe til ti...

så varierer veldig... kommer vel litt an på når dere starter dagen...

Skrevet

Vel... jeg har barn i magen - kjæresten har en 3 1/2 åring... er ikke vant med barn (i alle fall ikke så tett på meg) og lurer bare på hva som er vanlig... det er vel ikke bare slike uvitende førstegangsfødende som meg her...

Skrevet

snitet liggr nok på syv tiden eller noe slikt kan jeg tenke meg;) men husk, alle har egne rutiner, så uansett hva du hører her og andre steder så gjør du det som passer dere best:)

Skrevet

Min 4-åring legger seg mellom sju og halv åtte. Noen dager litt tidligere. Men aldri over halv åtte, for da bli hun overtrett.

Skrevet

Kommer jo litt an på om barnet sover på dagen også. En 4-åring trenger strengt tatt ikke å sove på dagen, i hvertfall ikke mer en 10-15 min. Min 4-åring legger seg stort sett i 8 tiden, og sover til 7. Om han legger seg kl. 9, sover han uansett ikke lenger om mårran, han blir bare mer sliten.

Skrevet

Har ei på 5 år, og har alltid hatt henne i seng til kl 8.

Prøver hvertfall :-p

Skrevet

Min tre åring legger seg syv i uka og oppe litt lenger i helgene. Dette fungerer for oss :-)

Skrevet

Hei

Tror det er noe du/dere må finne ut av,mye som spiller inn der. Sønnen min er 2 og legger seg rundt 7, dette er pga han er relativt tidlig oppe og i bhg. Men har vi fri blir det seinere, men hos oss er det slik at han våkner så å si til samme tid uanz når han legger seg og da er det godt å ha litt kveld uten barn!!

Kjenner flere barn i 3-6 år som legger seg etter barnetv og frem til 8 ca. Må finne ut hva som virker best for dere tror jeg

Lykke til med leggetid hvertfall

Skrevet

Jeg har ingeb 3 åring selv. Men har 2 venninder med 2 åringer. De legger seg mellom 7 og halv åtte.Virker som om det er ganske vanlig:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...