MamiK Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Ser noen her inne snakker om det i forbindelse med å teste om man er gravid?
søte lille:) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei.Er litt ny på dette,men det jeg har lest har vært om "billigstrimmel" og ikke "billiNgstrimmel" og da antar jeg det er grav test man kan kjøpe billig på nettet:) Hehe ,ikke alltid så lett:)
MamiK Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 hehe, ja du vet. direkte sitat er direkte sitat. neida. men det var billing det stod. anyway, hvor får jeg kjøpt BILLIG garviditetstester og EL-stimler på nett da? er lavpris-tester noe tess?
Musemor med tre søte små Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Mange her kjøper EL og G-tester på http://www.billigetester.no/ Der har de tre typer tester, CB, stav og strimler og det koster ikke all verden. Derav ordet billigstrimler
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg bestiller fra www.billige-tester.no
MamiK Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Nå har jeg også bestilt :-) Tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå