Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 hvordan gjør jeg det? mangler jeg en instilling el noe? sangen er lagret på tlf, men når jeg prøver å sende finner den ikke musikkfilene på tlf....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Man kan ikke sende sanger via sms/mms. Meldingen blir for stor. Den kan kun sendes via blåtann eller e-mail.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 du kan kun sende sanger som er 15-20sek.. ellers blir filene for store..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 hm... trodde jeg hadde gjort det før jeg :S jaja, da vet jeg det . takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå