Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 At visse ting var enklere en de er når man er alene. Jeg drømmer om å klippe meg, mange år siden jeg var hos frisør. Tenk om det fantes en frisør som kunne komme hjem til deg. Jeg har to tette små under 2 år, og overhode ingen avlastning så å gå til frisøren er ingen mulighet. Har ikke ært alene så lenge men bortsett fra å få hjelt ti lå korte lengden litt har jeg aldri følt stort behov for å klippe meg. Nå drømmer jeg om å få en helt ny frisyre, Men er jaggu ikke enkelt nei. Er så rart å tenke på at selv slike småting er blitt så vanskelig å få gjort. (ville ingenting med dette inlegget. )
lerkeful Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Det finnes en frisør som er til for akkurat dette, hvis du tar kontakt med det lune rede (en kafe i trondheim ) så vet de nok om det, for de var innom der når jeg var der og drakk kaffe en gang. Det er en frisørbil som kommer hjemm til deg hjelper deg med alt ang frisør og hjelper til med barn og det hele. Og du kan også dra til det lune rede så fikser de deg der og paser barna dine om du bor i trondheim da. Og skulle alt det skjere seg så skriv inn her så skal jeg personlig hjelpe deg! Hilsen alenemamma (-:
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 vis du bor i oslo/akershus så kan jeg alltids skaffe en frisør som vil komme hjem til deg
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 hehehe..må bare le litt, for jeg kom på noe. Jeg skulle unne meg luksusen i farge vipper og bryn da minste var noen få uker gammel. Hadde med meg babyen i vogna, og eldste på 6 år. Babyen sov, så dette skulle gå greit, tenkte jeg. Jadda! Lå bakover og fikk smurt på sakene som skulle gjøre mor lekker, så hører jeg minsta gråter litt(bare knirker, liksom). Og så blir det plutselig stille...... Hmmm. mor ligger der med sort over både øyne og bryn, kan egentlig ikke åpne øynene. Men bare MÅ! DET svir, skal dere vite. Joda, der har 6-åringen følt for å være skikkelig flink, og tatt ungen UT på gata, i vogna hvor dyna er fjerna, og det er 10 MINUS ute. Gjett hvor lekker og rolig jeg følte meg, da jeg sprang etter ungene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå