mer enn bare mor Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 jeg er spent, gleder meg, nervøs, lykkelig og alt på samme tid!!
*toppris* Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 åååh så gøy:) hvor langt er du på vei? ordinør eller privat? skal selv på tirsdag, privat... da er jeg 13+4 *gledermeg*
mer enn bare mor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 ordinær UL, og i morgen er jeg 18+6.. men er jo en viss sjanse for at terminen kan endre seg litt da.. har ikke vært på UL tidligere, men hørte hjerteslag i uke 16, og magen vokser og vokser, så regner med at alt er bra!! ' lykke til selv;)
*toppris* Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 så gøy:) vil du vite kjønnet? håper selv at jeg blir satt frem ved ordinær ul:) skal der i begynnelsen av neste mnd:)
mer enn bare mor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 ja, jeg skal vite kjønnet! men samboer skal ikke vite det, så her må jeg holde hemmeligheten skjult...... jeg klarer ikke la vær å ikke vite det...
*toppris* Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 hehe, såpass;) du får skaffe deg en eske etc da som du kan legge det du handler inn oppi, og gi beskjed til han at hvis han ikke vil vite så åpner han den ikke... hehe...hvis du skal handle litt da;) jeg MÅ vite, hehe, gleder meg... blir stas å kjøpe det første plagget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå