Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24 uker på vei..i det siste har jeg følt meg slapp og uopplagt, og i dag har jeg vært kvalm og svimmel itillegg til magesmerter under ribbekanten...

Tingen er at jeg hadde preeklampsi ved forrige sv.skap og er jo så redd for at det kan være det som sniker seg tilbake igjen...

Skulle jeg kanskje ringt dem å hørt hva de sa, eller blir det sånn typisk hysterisk gravid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting/alt blir "sånn typisk hysterisk gravid!

Jeg syns du skal ringe, jeg! Du skal jo ikke gå rundt å være bekymret! :)

Skrevet

Men siden det du kjenner nå minner deg om symptomene du hadde sist, synes jeg du godt kan ringe ja, det bekymrer deg jo. Og når du forteller at du hadde det sist, bør de jo ta deg på alvor og sjekke deg, så blir du eventuellt friskmeldt og kan dra hjem med et lettere sinn ;) Eller ting blir oppdaget tidlig og du får behandling, uansett en vinn-vinn situasjon å ringe å preike med de

Skrevet

Er du bekymret og var syk sist så ringer du med en gang.

Skrevet

Synes du skal ringe ja!

Skrevet

takk for at dere har svart meg, og jeg tok dere på ordet, og fikk beskjed om å komme rett inn ja..

Ble innlagt pga smertene i magen, og stigende blodtrykk, med noe spor av eggehvite i urinen... Er ikke sikkert det er noe å bekymre seg for ennå, men deilig å få god oppfølging :)

Skrevet

Flink jente som ringte! Hadde jeg sett tråden hadde jeg vært på lag med fruene og frøknene over her ja...

Håper alt er i orden. Godt med trygghet rundt deg nå og folk som tar deg seriøst.Håper det ikke blir for kjedelig der inne ;)

Skrevet

Ja, skryt til jordmødrene på føden her, kjempedamer alle sammen. Skal ha noen nye blodprøver i dag, håper de ser bra ut, så jeg får sove hjemme, vil jo hjem til lillemannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...