Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 hei jeg er en ung frisør, som ønsker og bli gravid om ikke så alt for lenge. men jeg er veldig beskymret for og jobbe når jeg er gravid. daglig så bruker vi så mye kjemikalier, er redd dette kan skade barnet. vet frisør har vanskligere for og bli gravide og at de har en tendens til og føde barn som litt mindere enn andre. vill jo ikke ha på samvittigheten at det er min skyld hvis noe skulle gå galt med barnet mitt
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hvor har du disse opplysningene dine fra? Det er nok feil. Frisør er ikke et risikoyrke, og man skal jobbe under hele svangerskapet. Ved risikoyrker får mor svangerskapspenger og skal ikke jobbe. Kjemikaliene er ikke farlige så lenge du er flink til å bruke hansker. Du skal ikke akkurat sniffe blekingspulver heller. Jeg er selv frisør og har vært det i mange år. Jobbet i hele mitt svangerskap, det samme med alle mine kollegaer. Disse "faktaene" dine stemmer nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/11/16/295261.html her er jo noe som er litt foruroligene
Shinyogsmåen Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Vær flink til å bruke punktavsug (hvis dere har sånn dere må slå på og flytte på) når du farger, bleker hår osv. Jeg kan jo selvfølgelig ikke si at det som står der ikke stemmer, for det vet jeg jo ikke. Men når jeg gikk på frisørskolen sa i alle fall læreren min, at dette var mer et problem før i tiden. Nå hadde vi har vi så gode utluftingsmuligheter at det ikke var noe problem. Men plasser deg nærmest punktavsuget. Gutten min var 52 lang og 4 kg, ikke noe galt med han =) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 vi har desverre ikke punktavsug noen andre steder enn der i blander farger. blir jo litt skremt av sånne undersøkelser. er liksom ikke noe noe man vill gamble med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå