Gå til innhold

lage brudebukett selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gjort det? Og hvilke blomster egner seg best (varer lengst)? Hvordan gjør jeg det? Eller er det ikke å anbefale? (ser for meg katastrofen at blomstene visner FØR vielsen :-/ )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som blomsterdekoratør ville jeg faktisk ikke ha anbefalt det om du vil ha det perfekte... Selv lager jeg IKKE brudebuketter til brylluper jeg er i, og skal iallefall IKKE lage til meg selv. Da går du å ser alle feila og ødelegger glansen på dagen din.

Men, når det er sagt så bør du sørge for at blomstene har vann under hele sermonien. Enten ved at du setter den i en Oasis Ladynett, eller at du tvinner bomull dyppet i vann på hver enkelt stilk og teiper over med grønn teip. (Det siste er noe tungvint og tar laaaang tid)

Lettvint måte å lage brudebukett på er å ta tre Cala (hvite lijeforma blomster) de tåler en stund uten vann og det blir ikke så mye pes.

Jeg ville ha anbefalt deg å besøke en blomsterbutikk jeg, bare for å se ideer, høre hva de sier og kanskje finne løsninga sammen med de?

Lykke til.

Skrevet

Jeg lagde ikke min egen brudebukett selv, og jeg ville aldri tenkt på å forsøke heller. Buketten kan jo ikke lages mange dager i forveien, og rett før bryllupet har man så mye annet å tenke på, så det kan nok lett bli et stressmoment hvis du skal stå og plundre med buketten i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...