musketingen Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har hatt brystbetennelse siden fredag nå... I går begynte jeg på pencilin, og jeg har blirr endel bedre. Feber er så og si borte og litt mindre vondt i puppen også. Men merker at den vonde puppen fortsatt er "hardere" enn den friske. Den er fortsatt ganske vond også. Hvor lenge varte det for dere? Er noe skikkelig herk det her!
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Var heeeelt borte etter en uke.. Når du dusjer bør du melke ut litt melk.. Eller pumpe om du vil.. massere kulene hjelper også.,.. Hjalp masse på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå