Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har vært forelska bare to ganger i mitt liv, og første gangen (som ble min første samboer), da tok det omtrent 3 sekunder. Fyttirakkern det var sterkt!
cherry coke Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Noen blir forelsket med en gang og med andre tar det lengre tid. Jeg har kun vært skikkelig forelska 2 ganger (eller 3 om jeg rekner med Paul Stanley da jeg var 10) og da var jeg ekstremt forelsket. Forelsker meg heldigvis (eller dessverre?) sjeldent=)
brooklyn Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Kjempefort! Jeg forelsker meg ofte:) ..og synes det passer å si det mannen min sa til meg da vi begynte å treffe hverandre: "forelsket kan du bli i hvem som helst, men skikkelig fantastisk forelsket, det kan du bare bli i meg!" Så sant så sant:)) småcrushes har jeg ofte. gifte damen og alt!
Tøysetipp Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Det finnes vel ingen definisjon på hvor fort man kan bli forelsket. Det er veldig individuelt og kommer an på når man vil definere det som en forelskelse kontra det å være betatt. Jeg blir fort betatt, men veldig sjeldent forelsket. Har nok bare vært ordentlig forelsket en gang i mitt liv (kanskje to)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå