Pysa Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Aner ikke, var redd du skulle spørre om det var et fint navn :-Z
LoveActually Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Var der sammen med sønnen min da han var syv år. Likte meg kjempegodt! Stille og rolig sted, herlige strender, en med litt bølger og liv, en stille og rolig med molo rundt og en i sentrum. Liten koselig by... Ikke et sted hvis man liker å feste ;-)
oneLone Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 Nå er det bestilt 2 uker for oss i august/sept. Det blir rolig kjæresteferie. MEN skeptisen er bar : er det ikke air. cond. der?
LoveActually Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Det var ikke air cond. der vi bodde, men det var ok om natten allikevel. Liker meg best uten, da slipper jeg å bli forkjølet... Men vi var der i april og da er ikke Gran Canaria på det varmeste... Hvordan er temp. i august/sept?
lille je Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 VARMT! Arguineguin er fint, men ikke akkurat noen partyplass:)
lille je Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Og vi hadde aircondition,men det kommer vel an på hvor man skal bo hen.
Mamma'n til Thias Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Loving it! Vært der flere ganger, og skal tilbake 1. - 14. juli, med lillegutt på da 20 mnd. Ikke akuratt noe party-sted, nei - men relativt kort med buss til playa del ingles. (gjorde det da bestefar bodde der nede:) Vi har tidligere bodd på Sunwing, og skal også tilbake dit. Er kjempefornøyd.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Bodde på sunwing resort der, kjempefornøyd! Var der i september, ganske varmt uten aircondition, men det gikk greit. Fantastisk sted for barn! Byen er også kjempekoselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå