Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg fullammer, men har lest at mange gir mme før de skal legge seg og de sover mer rolig og lenger?? er dette noe som stemmer?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jentungen her har nesten alltid fått ett mme måltid på kvelden.. Mest for å opprettholde det at hun brukte flaske, men også litt for søvnen sin skyld:) Noe som ikke hjalp her før jeg begynte med eplemos på dagtid, i tillegg til grøt hun hadde fått en stund, også at jeg begynte å delamme Men på noen virker det kanskje og! Men ikke her.. Men du kan prøve å gi han det på ettermiddag.. og amme som vanlig til kveld.. Noen sier det hjelper, at de får det litt tidligere på dagen. Hvem vet... Du får prøve deg fram Lykke til!
SannaMor Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fullammer men gir et mme måltid før leggetid.Tulla er 10 uker. Ble slik etter mye frustrasjon med mindre melk om kvelden, og nå sover hin som regel fra 20 til mating kl 5. Utrolig deilig. Når hun har lagt seg hender det jeg pumper meg for å opprettholde produksjonen og for å ha et lite lager.
Mrs. Charming Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fullammer, men supplerer med litt mme på kvelden og spes før han skal sove. Det har jeg gjort helt siden vi kom fra sykehuset. Jeg har aldri hatt nok melk og ikke klart å øke nok heller. Han ligger akkurat på vektstreken, så han får akkurat nok! Og han sover ganske godt om natta, takk og lov!
Katsi Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg gjorde det en periode fordi hun ble hysterisk ved puppen og ville ikke ha mat. Flaska slukte hun men sov ikke lenger enn hun ville gjort med mm. Igår var hun 3 mnd og har de siste dagene sovet 7 timer på kun pupp;)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Begynte med eplemos, eller fruktmos da på dagtid, som en begynnelse på mer, et måltid til liksom.. Det er vel dessert egentlig.. Men ga det etter melka på dagen Nå får hun purè av no slag istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå