Gå til innhold

Astrid Lindgrens verden.. Noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt på tre har blirr veldig opptatt av Astrid Lindgren figurene.. særlig Emil og litt Pippi.. Noen som har vært i denne parken? er han for liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den i Stockholm, så er det ikke akkurat en park, men et hus/museum. Vi var der uten barn og det jeg likte best var en "togtur" hvor man besøkte alle stedene Astrid Lindgren skriver om i bøkene sine, den var veldig koselig. Ellers så var mumitrollet på besøk når vi var der, så de hadde et lite mumihus man kunne gå inn i. Tror egentlig ikke det var så mye annet, men koselig hvis man først er i Stockholm.

Skrevet

Google er en fin ting:-) Søkte på det nå og fant ut at det er nok ikke det stedet vi var, som du mente, så da kan du jo egentlig se bort fra mitt svar:-)

Skrevet

vet ikke om det er i stockholm.. vet bare at det er ca tre timers kjøring fra gøteborg..

Skrevet

har vært inne på sida deres se.. men tenkte å høre om andre hadde erfaring :) men takk for svar uansett :)

Skrevet

Har vært der 2 ganger og vi planlegger å reise dit til sommeren igjen.Syntes det er en kjempekoslig park .

Skrevet

Har vært der. Kan anbefales på det sterkeste. Var midt i blinken for dattera vår som da var tre år.

Skrevet

så bra :) han har utbytte av det når han er tre?

Skrevet

vi var der sist sommer....anbefales:) utrolig fin og koselig park....

Skrevet

Så bra :) gleder meg nesten allerede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...