Gå til innhold

Har dere fått grått hår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. Jeg er 31 år, og har mange grå hår ved tinningen. Er det mulig? Noen andre som kan trøste meg med at jeg ikke er alene om å ha gråhår så tidlig. Synes det er flaut jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 30 og har ingen grå hår...enda=) Vet ikke om det er arvelig betinget, men hverken mamma eller pappa har grå hår heller.

Skrevet

Jeg er 30 år og det er vel snart 10 år siden jeg oppdaget de første hårene. Nå er jeg så grå at det syns godt hvis jeg ikke farger håret. Mamma hadde også mye grått hår når hun var 30 år, så det er nok noe arvlig. Svigermor derimot, har fortsatt nesten ikke grått hår, så det er nok ikke lenge før jeg har tatt henne igjen:-(

Skrevet

uffja, de er kommet for å bli tror jeg, men farger det,for er ikke klar for den overgangen enda...hehe..

men nå er jeg straks 42, så da er det vel lov å ha et par små grå...og etter 5 unger :-)))

Skrevet

Jeg har mange grå hår og jeg er 23:) Det synes ikke supergodt på lang avstand, men man ser det om man er nærme.. Jeg bryr meg ikke så fryktelig..tror jeg. Noen ganger er det litt kjipt da. Fikk mitt første grå når jeg var 14 og ble gråere når jeg ble 20.

Skrevet

Nå har jeg en sånn hårfarge at det ikke synes så godt.. he, he. Er liksom askeblond (oppvaskvannfarget om du vil kalle det det), og har enda ingen grå hår. Fyller 38 år i april. Grøsssssss! Min mor fikk vel noe grått i 40-årene, men hun hadde nesten svart hår da. Så jo mørkere håret ditt er, jo raskere synes jo de grå hårstråene!

Ikke fortvil.. man kan jo farge håret uansett :)

Etterhvert så synes du kanskje det er helt greit at fargen i håret forsvinner :)

Skrevet

Litt greit å høre at vi er flere da. Får bare fortsette å farge det...

Skrevet

Jeg hadde temmelig mye grått lenge før jeg fylte 30. Nå er jeg 42 og er nesten helt grå. Men takk og lov for hårfarge :-)

Skrevet

jeg har fått,men det er bare bak der midt streken stopper at de har vært. Ser ikke ut som om det blir flere (enda) og de har vært der i 1 år......jeg er 26 og pappan min var grå når han var 27!!!!!! HJELP sier jeg da!

Skrevet

29 år, men bare måneder igjen til det skumle 30 tallet. men ingen grå hår da, bare smilerynker i ansiktet...

Skrevet

Er 27år nå, og håret er temmelig grått, når jeg ikke har farget det. Meg og min mann har ganske lik fargepåhåret, og hanerendelår eldre enn meg ;)

Jeg ga opp å irritere meg over grått hår da min sjef mobbet meg for det da jeg var 19år gammel. (jeg skal vel ikke si jeg mobbet han tilbake... han hadde grått hår og begynt å få måne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...