xxxJulianexxx Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg skal absolutt ingenting bortsett fra å jobbe og sove:o) Kikket akkurat i familieplanleggeren og den pleier å være ganske så velfylt. Men ikke denne uken, helt tom var den.
pandabjørn Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 i morra skal jeg til fysioterapauten, tirsdag til fotpleia og tordag skal jeg på helsestasjonen til fysioen med jenta.....sist uke hadde jeg også tre dager jeg var opptatt.....men neste uke deretter så skal jeg bare til fysio foreløpig
AneB Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 For fjerde uken på rad skal jeg forsøke å rydde og få system i alle papirene som flyter på skrivebordet mitt... Bortsett fra det blir det skole, og venninner på besøk til middag på torsdag. Og så skal jeg kjøre tre ganger til gardermoen for å hente diverse folk. Ikke spesielt spennende egentlig.
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er sykmeldt ut svangerskapet (tvillinger) og skal ta det med ro. Skal skrive litt for jobben og gjøre litt konsulent arbeid for å holde tritt. Er alene med barna denne uken så gutta har aktiviteter hver ettermiddag untatt fredag. Skal til ul og spesialist, og får lunch besøk av gamle naboer.
cherry coke Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Skal jobbe med en økonomioppgave først og fremst=) Men utenom det skal jeg til tannlege, lege og frisør. Skal også få til en shoppingrunde og lunch med mamma og pappa=) På lørdag har jeg og jenta mi invitert ut mamma, pappa og lillebror på middag. (høres ut som jeg har ræva full av penger, og det har jeg også!!=))
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Jeg skal ha VINTERFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) Snuppa skal begynne i bhg i morgen, så det blir noen dager med tilvenning. Slutten av uken skal begge ungene være i bhg fra ca kl 9 - 15, tenker jeg. Da skal jeg få gjort ting jeg aldri ellers får gjort: - vaske kjøleskapet - vaske vinduene - stryke duker og skjorter - RYDDE rommene til ungene (dvs sortere og kaste leker) - ordne fotoalbum - trene - steike opp en god ladning med kjøttkaker
velsignet med to Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 I morgen skal jeg hente søsteren min på flyplassen,hun skal være hele uken Fredag har jeg fri, og da kommer de to yngste søsknene mine også og skal være en uke. Har ikke sett noen av dem siden august så det skal bli godt Blir vel en del aktiviteter denne uka på oss da, skal på diverse utflukter for å vise søster rundt i den "nye" byen min.
camilla^ Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Fire dager med jobb + ett møte 3 bursdager som skal feires. Skal to av bursdagene feires her, blir nok tantungen min her i helgen tenker jeg. Får se hva som skjer, ikke planer om å stresse for mye hvertfall.
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Jobbe noen dager, på helsestasjon med lille en gang, dra og fjømme (svømme) med lille en dag, og ellers ta det med ro:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 i morgen skal gutten vår begynne i barnehagen! da er det tilvenning frem til onsdag. Mannen min reiser nok ut på båt tirsdag, eller onsdag! så når gullet er i bhg tenkte jeg å vaske gjennom alle klærene til babyen i magen og legge de på plass! så skal jeg ellers ta vårrengjøring, dvs: vaske kjøleskap,kjøkkenskap osv.... og utenom det skal jeg SLAPPE AV! 8 uker igjen til termin nå
Vilja<3 Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Vi skal begynne med nytt emne på skolen denne uken, prosjektpraksis. Gleder meg litt, tror det blir spennende. Gruppen min skal skrive oppgave om trivsel og integrering blant innvandrerungdom, skal rundt på ulike asylmottak og intervjue. Ellers er det ingenting spesielt denne uken, utenom å kjøre eldstejenta på diverse aktiviteter. Onsdag har jeg studiedag, da lurer jeg på om jeg skal invitere ei venninne som har mammaperm på kaffi:)
mamarama og lille banan Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 mandag er det fire månederskontroll, tirsdag manuellterapeut og fredag skal jeg være vertinne for barselstreff og så må jeg få skrevet en del på en oppgave jeg så vidt har begynt på mulig det blir en tur hjem til foreldrene mine med poden i helga siden samboeren jobber 12 timers dag fredag, lørdag og søndag...
Mayken Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 I morgen blir snuppa hjemme fra barnehagen pga feber og forkjølelse. Håper hun er feberfri i morgen slik at hun kan dra i barnehagen igjen på tirsdag, Ellers har jeg planer om å sove og slappe av mye. Har sagt ja kanskje til et lunsjtreff på onsdag og har time hos jordmor på fredag, men håper jeg ikke trenger den da jeg har termin på torsdag. Så denne uken har jeg egentlig tenkt å føde.
xxxJulianexxx Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2009 Det hørtes ut som en bra plan kanINA. Lykke til;o)
OsloMor Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Ha praksis, jobbe med praksisoppgave, jobbe i ekstrajobben og trene. (Gleder meg til sommerferien)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2009 #16 Skrevet 1. mars 2009 mandag- personalmøte tirsdag- kiropraktoren onsdag- minsten skal på hs, men det tar gubben torsdag- male rommet til jentungen (tror jeg) frerdag- slappe av?? helga- finne på noe også skal jeg vel jobbe hele uka, da
Pengetreet Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 Mandag til torsdag: Lese på skolen og kose meg med lillefrøkna på ettermiddagene Torsdag til søndag: Lese lese og atter lese! (Frøkna er hos pappan) Eksamen neste tirsdag
Ranveig R Skrevet 1. mars 2009 #18 Skrevet 1. mars 2009 Vinterferie er grusomt, open barnehage er nemlig ikkje open i vinterferien. Men ein gjeng av oss skal rotte oss saman likevel. Mine planar for neste veke er: Mandag - mamma passar eldste mens eg skal på helsestasjonen med yngste. Reknar med at mamma blir hos oss ei stund. Tirsdag - skal vi på leikeland saman med ein gjeng frå open bhg Onsdag - har eg invitert ein gjeng frå open bhg heim hit Onsdag - fredag skal eg mate katten til ei veninne fordi ho skal vekk, ellers ingen store planar anna enn å vere med ungane.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Idag har jeg fri. Skal gå tur og ta en kaffe med storesøss som er i mammapermisjon. Og minstemann får fri fra barnehagen.Ikveld er det turning med eldstemann hvor jeg også er instruktør. jobbe imorgen og så trene på kvelden. Onsdag har jeg fri . Så da skal jeg trene på dagen og være litt husmor. tenkte kanskje og ta med gutta på sirkus på kvelden. Torsdag jobb og trening på kvelden. Fredag kurs med jobben og så drar eldstemann på 4 år på hytta med besteforeldre tanne og onkel. Mannen min minstemann påm 2 og jeg skal finne på noe i helgen. Vi vet bare ikke hva ennå : ))
jordbær mathilda Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 Mandag:-eldstejentene på alpinttrening Tirsdag:- fysioterapaut, synstest med mellomste,og foreldremøte for eldste Onsdag:-alpinttrening for jentene Torsdag:-kontroll på Ullevåll,alpinttrening for jentene,foreldremøte for mellomste Fredag,lørdag og søndag:-hytta
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mars 2009 #21 Skrevet 2. mars 2009 Idag skal jeg på kveldsvakt.. I morra skal jeg vaske litt hjemme, og kanskje besøke ei venninne på kvelden.. Onsdag skal jeg på kveldsvakt igjen.. Torsdag skal jeg på jobb og så på barneidretten.. Fredag skal jeg på jobb og kanskje være barnepike til lørdag.. Lørdag skal mannen klippe seg, og jeg ut og spise på kvelden.. Søndag er det ingen planer enda..
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Har nettopp hatt arbeidshelg, så skal ikke jobbe igjen før torsdag.. Men denne uka skal jeg følgende: Mandag: 2-åringen har barnehagefri, og i ettermiddag skal han og jeg på musikklek. Tirsdag: Både 2-åringen og 5-åringen er i barnehagen, jeg skal bruke dagen til å slappe av og lese. På kvelden skal jeg på korøvelse. Vi skal ha 3 konserter neste helg, -gleder meg! Onsdag: Begge gutta har fri, og regner med at vi bruker dagen ute. Ski, aking, grille pølser og kose oss. -Om været er bra.. Torsdag: Trening og kafé-besøk med en venninne. Senvakt etterpå. Fredag: Husmor-aktiviteter... Vaske, rydde osv.. Lørdag og søndag: Øvingshelg med koret mitt og det andre koret som skal være med oss på konsertene.
Trønderbærta Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Skal på jobb hele uka. I kveld og i morgen tidlig skal jeg ha noen intervju med forskjellige folk. Torsdag på møte i trondheim. Fredag drar sambo på sjøen, og i helga har jeg fri og skal slappe av med ungene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå