emma85med julispire:) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 skal ha første time hos jordmor i morgen,syntes det er godt å ha med samboer da ,tror dere at jordmor foretrekker at eg kommer alene siden det er første gang?
Underveis --> Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Slettes ikke! Tror de synes det er veldig positvit!
veslebulka Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 tror jordmor syntes det er koselig,at blivende pappar også er med.lykke til
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Min samboer var med på alle timene mine,han. Jordmor syns det var flott,hun Han er jo gravid han også, og har masse spørsmål kanskje? Ikke tenk tanken på teit engang. Klart han skal være med!
Fallerifallera Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg følte meg nesten teit som IKKE hadde med samboern til jordmor første gangen nå! Hun anbefalte det liksom på det sterkeste og det var ikke måte på. Jeg hadde ikke tenkt på det en gang jeg...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 hmm, trodde det var vanlig at de blir med jeg min har iallefall alltid vert med
Fallerifallera Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Min var bare med en gang sist svangerskap, og jordmora nevnte det liksom aldri heller. Var ikke så lett for sambo å få fri fra jobb, så da ble det bare sånn.
Chiquita Bananas Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 min jordmor var positiv til at pappaen også var med og fikk være med på prosessen - så de gangene det passet så ble han med. Denne gangen går jeg kun til lege....
Hera Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Her har mannen vært med på alle kontroller både hos lege, jordmor og på sykehuset. Han var like deltagende forrige gang vi hadde baby i magen og:0) Synes det er trygt og godt at han er med. Han er jo også gravid... Iallefall kan han fortelle litt om hvordan han opplever ting og tang fra sin side, og det ermuligens med på å gi ett bedre bilde av hvordan mor egentlig har det i svangerskapet. Og en annen ting, to hjerner husker bedre enn en;0) Nå er det ikke alle som har den muligheten da til å bli med, men de som har bør gripe den.
karamell mamma Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Min samboer er med på alle kontroller! Tror jordmor synes det er veldig positivt jeg, samt samboer synes det er hyggelig.... Og uansett, jeg hadde jo ikke vært der i utgangspunktet hadde det ikke vært for han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå