Gå til innhold

blir det teit at samboer blir med til jordmor i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på første jordmortime i morgen blir det da teit om han blir med?liker jordmoer helst at vi er alene første timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke teit at han er med. er jo hans baby oxo :)

Lykke til :)

Skrevet

Det er bare positivt og det synes garantert jordmor også.;)

Skrevet

Det er veldig bra om samboeren din blir med! Her ønsker de at jeg skal ha han med :)

Skrevet

De liker det:) Jeg tror at om mannen er med er de ikke bekymret for hvordan det går hjemme osv. Men han kan være forberedt på at hun stiller han spørsmål om hva tanker han gjør seg osv. Min ble tatt litt på sengen med førstemann. Han liker å være med første gangen for å høre på hjertelyd og møte jordmor/fastlege som skal følge opp mor og barn.

Skrevet

Jordmor synes det er flott at far er med-de registrerer jo ting om han også-som røyking ol og noen livsvaner :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed hos jordmoren når jeg var første gang hos henne at jeg måtte gjerne ta med gubben, det var fint for han også å være med

Skrevet

Vi gikk begge to til første timen :) veldig postivt for samboer i hvertfall :)

Skrevet

Hadde mannen med meg noen ganger til jm... Var ganske fint det syns eg

Skrevet

Kjærsten min har vært med på de tre kontrollene jeg har vært på han :) Skulle jo bare mangle om han ønsker det :) Syns det bare er kos jeg!

Skrevet

Er jo bare kjempebra at han engasjerer seg og vil være med :)og det synes jordmødrene også!!

Min var med et par ganger første svangerskap og forrige.denne gangen har det ikke passet enda men skal bli med neste gang som er rett før påske:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...