emma85med julispire:) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 skal på første jordmortime i morgen blir det da teit om han blir med?liker jordmoer helst at vi er alene første timen?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 det er ikke teit at han er med. er jo hans baby oxo Lykke til
Erymax Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Det er bare positivt og det synes garantert jordmor også.
ifie Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det er veldig bra om samboeren din blir med! Her ønsker de at jeg skal ha han med
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 De liker det:) Jeg tror at om mannen er med er de ikke bekymret for hvordan det går hjemme osv. Men han kan være forberedt på at hun stiller han spørsmål om hva tanker han gjør seg osv. Min ble tatt litt på sengen med førstemann. Han liker å være med første gangen for å høre på hjertelyd og møte jordmor/fastlege som skal følge opp mor og barn.
*mamzn* Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jordmor synes det er flott at far er med-de registrerer jo ting om han også-som røyking ol og noen livsvaner
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg fikk beskjed hos jordmoren når jeg var første gang hos henne at jeg måtte gjerne ta med gubben, det var fint for han også å være med
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Vi gikk begge to til første timen veldig postivt for samboer i hvertfall
2prinsesserogbim Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Hadde mannen med meg noen ganger til jm... Var ganske fint det syns eg
*tullemor* Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Kjærsten min har vært med på de tre kontrollene jeg har vært på han Skulle jo bare mangle om han ønsker det Syns det bare er kos jeg!
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Er jo bare kjempebra at han engasjerer seg og vil være med :)og det synes jordmødrene også!! Min var med et par ganger første svangerskap og forrige.denne gangen har det ikke passet enda men skal bli med neste gang som er rett før påske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå