*fnis* :) Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg skal ha tre venninner på besøk i neste uke og har lyst å lage noe godt å spise. Hun ene ammer og er svært redd for hva hun stapper i seg, da gutten hennes skriker en del (kolikk). Så hva lager jeg? Kan jo lage noe ammevennlig og noe som ikke er det.... er helt tom for ideer jeg......
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 hva med taco? det liker jo alle,så velger de selv hva de har på
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 kyllingfilet som du snitter som en bakt potet og putter smøreost inni og legger på en ilfastform med litt fløte oppi. så lager du fløtegratinerte poteter og en god kylingsaus til. (bruk gjerne sausen fra den ilfaste formen som kraft) veldig veldig enkelg og godt
mamman til to gutter Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det er løk i mer enn du tror! Det meste av ferdigposer/pakker med mat utgår. Jeg kunne ikke spise noe som hadde løk eller løkpulver i når jeg ammet. Jeg lærte meg å lage det meste fra bunn, uten løk. Lasagne feks, kan lages helt uten løk. Lag en kjøttsaus med hvitløk (det kunne jeg hvertfall spise), hermetiske tomater og godt krydder og i tillegg en ostesaus, så er det bare å legge det i en form som vanlig med ost på toppen. Server med salat til, bare pass på å ikke ha løk i salaten, selv ikke store biter, mini reagerte på det selvom jeg plukket ut løken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå