Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Som har fått en helt annet forhold til berusede personer etter jeg ble gravid? jeg takler ikke å være me fulle folk. Spes sambo, jeg syns han blir en dritt når han drikker ( Barnslig, teit, aggresiv og tåler ikke å få kritikk uten at han skal blusse op til en heftig diskusjon) Hver eneste gang han drikker blir han teit og vi begynner å krangle, dagen etterpå angrer han seg og lover bot og bedring, men så skjer det igjen. Føler egentlig det bare er en filleting, men for meg ødelegger dette sååå utrolig mye. Det blir jo aldri bedre. Kan jo ikke nekte han å drikke heller! Føler på en måte jeg har blitt så mye mer voksen etter jeg ble gravid, mens han står på samme stadiet enda.. Er livredd for å vokse i fra han :S Noen fler som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg takler ikke alkohollukta lenger.. derfor skygger jeg unna berusede folk. Nå er det heldigvis ikke ofte at samboern tar seg en skikkelig fest, så jeg er ikke plaget med krangler og slikt av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Har jeg skrevet dette hovedinlegget og glemt det ? Har det HELT likt! Skummelt :s Aner ikke hva man skal gjøre med det heller.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 her var det omvendt.. JEG tålte ikke alkohol, å ble sur, kranglete å værre værst.. sambo ga meg et ultimatum! slutt å drikk eller drikke å miste ham. nå er det fem år siden. drikker svært sjeldent nå å aldri så jeg blir full. alkoholen er ikke viktigere en sambo å barna (barna kom etter jeg slutta å drikke meg full da) så du kan med god samvittighet si at mannen din må slutte å drikke altså!! å slutter han ikke så er vel ikke følelsene for deg så sterke..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Missunner deg! Her er det blitt litt mye i det siste syns jeg.. Han har vært på helgetur hele helgen og drukket, jeg gadd rett og slett ikke være med pga måten han blir når han er full. Men likevel kommer han godt brisen hjem i dag. Også har vi en liiiiten diskusjon, og så var det pinade på ann igjen! Blir rett og slett sliten av å ha det slik Og han skjønner det ikke. Han skjønner rett og slett ikke hvor hardt jeg noenganger har det (har hatt mye problemer i svangerskapet). At så lite kan bety så mye.. :S
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Oi, ta fra han alkoholen.. Hjelp! DA kommer han til å bli ulykkelig da :S Det er så rart hvordan enkelte folk kan bli SÅ anderledes av alkohol.. Han er jo den greieste og skjønneste gutten til vanlig, og vi krangler ALDRI når han er seg selv, så kan ikke forstå at alkohol kan påvirke ett menneske så mye..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Leit å se det ikke bare er meg egentlig, men "godt" å vite at jeg ikke er alene. Det er som om jeg mister alle følelsene for han når han blir sånn, og det er så utrolig ekkelt :S Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å forandre personlighet så til de grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå