Gå til innhold

Blir gal av vinterdress slitasje.Han sliter ut alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

neste år blir det 2 reflex dresser.eller noen billigere.

Har hatt reflex dress frem til jul.Da hadde den mange hull. på føttene ,rompen og armene.Så kjøpte jeg lego tec dress i romjulen.

Nå har den små hull overaltt der som reflex dressen hadde sine slitasjer.

Har en gutt som sliter på klærna.

Men reflex dressen holt lengre ut.

Det er nå godt at han leker.

I fjord hadde me reima den holt ikke ut sesongen den heller.

Så kjøper ikkje noe dyrt neste år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Ticket dressene? Har hørt de er veldig slitesterke. Vi har en 4åring og han har slitet ut Reima dressen til hull på bare 2 mnd

Skrevet

Har ikke prøvd Ticket sine men kan jo prøve det neste år.Kjøper ikke mer denne sesongen.hvor kjøper vi den.

Skrevet

Hva med troll sine dresser. Vi er kjempe fornøyd med troll classic, som kan brukes hele året. Våre ser nesten ikke brukt ut, og går i arv til søsken.

Troll dressene er laget av ekstra slite sterke stoffer, og vaskes på vanlig vask og tørkes fortrinnsvis i en tørketrommel. Lettere blir det ikke, kontra reima dressene som må behandles med spesial vask og impregnering. Du kan lese mer om troll på troll company sine hjemmesider.

Selv har jeg kjøpt troll dressene på kidsfashion.no - der er de som regel på salg - så sparer jeg litt. Men siden du har dårlig erfaring med ulike dresser, kan det jo være lurt å finne en brukt dress å prøvde den ut først??? Hvis du kjøper på 2-3 dresser i året av billig varianter, så brukter du ganske snart like mye som det èn ordentlig helårsdress koster....

Skrevet

Jeg holder en knapp på ticket dressene. Vi har de i år og de er veldig slitesterke, samt varme og vanntette.

Skrevet

Vi har Troll Classic og den er blitt slitt på rumpa. Min går i naturbhg da, men nå bruker han også Reima høst/vår dress og den er det ikke blitt hull i enda.

Ticket hadde vi ifjor og den ble også slitt på rumpa.

Skrevet

Hvis jeg vet at jeg slipper å kjøpe mer en enn dress så betaler jeg gladelig for den.Det var det jeg trdde jeg gjorde med reima sin siden jeg hørte så mye godt om den.

Så hørte jeg at lego tec sin var veldig god.Barnehagen sier at det er noen som sliter ut alt.Troll med utagbar for har jeg hørt at det er så mye klatt når dei skal kle seg selv.Men kan jo se på dem.Har hørt godt om den og

Skrevet

Har også hørt at ticket er av de mest slitesterke. Skal du bruke penger på dyr dress så prøv den fremfor troll eller reima. Vi har en tisket dress nå på andre sesongen, og den er ikke spes. slitt.

Skrevet

Høs oss holder skogstad. Har kjøpt to dresser på salg til neste år, en todelt og en hel med utagbart for.

Skrevet

Vi har kjøpt på FruLyng. Ellers kan de sikkert bestilles fra www.ticket2heaven.dk, der står det også hvem som forhandler merket i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...