Gå til innhold

Noen som kan komme med tips til meg!? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt første barn, å jeg har termin 29 april, jeg bare lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt :)

Jeg lurer nemlig på om det er vits å kjøpe vognpose til barnevognen når babyen kommer på våren, trodde kanskje bare det holdt å tulle barnet inn i ett teppe å ha dyne over!?

Noen som vet hva jeg bør gjøre:P?

Jeg er åpen for de fleste muligheter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg personlig hadde droppa vognpose hvis jeg hadde hatt termin så sent. Da begynner det jo og bli milderer i været,så jeg tror jeg bare hadde brukt pledd og dyne:)

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å trenge det, men det spørs jo litt hvor i landet du holder til. Venter selv i begynnelsen av april, og skal bare ha lammeskinn i bunnen med dyne oppå + teppe hvis det er ekstra kjølig. Min første er født helt i begynnelsen av mai, og vi gjorde det på samme måte da.

Skrevet

Hei!:)

Fikk nr 1 i oktober og brukte da vognpose. Nr 2 kommer i April og vi satser på ¨å ha lammeskinn og dyne, med et teppe over hvis kaldt. Har jo dress på babyen også, og kan kle den etter været.

Tror det fort blir for varmt med vognpose..

Skrevet

Jeg venter nr 2, og hadde definitivt kjøpt vognpose til et aprilbarn - får du ikke bruk for annet enn bunnen hvis det skulle bli varmt fra april, så får du alltids bruk for den til høsten igjen.

Jeg gjorde den feilen at jeg ikke kjøpte stor nok pose - så måtte ut og kjøpe igjen da han var 1,5år - fordi han er født på vinteren, og sover ute i vognen fremdeles - regner med å slutte med det ved 2,5-3års alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...