Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Når dere skal åpne noe, feks en brusflaske, melk med skrukork etc, hvilken hånd holder dere med og hvilken åpner dere med? Jeg er høyrehendt, holder med høyre og åpner med venstre. Mannen mener jeg er rar eller er en skap-venstrehendt. Jeg mener selvsagt at det er slik man gjør det. Hvilken hånd holder du med og hvilken åpner du med? Er du høyre eller venstrehendt?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Høyrehendt, holder med høyre og åpner med venstre. Sitter det skikkelig fast spør jeg samboeren, som også er høyrehendt, holder med høyre og åpner med venstre
Sannali Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Holder pakken/flaska med høyre og åpner med venstre. Det er selvsagt slik man gjør det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg tror du må være skap-venstrehendt;) Så jeg er enig med mannen din, jeg. Jeg er høyrehendt og åpner med høyre, holder med venstre. Men der er jo de som bruker både høyre og venstre side, slik som du. Du skriver med høyre, men kan like godt bruke venstre til andre vanlige "høyre-oppgaver". Ofte kunstneriske folk, det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 jeg er høyrehendt, holder med venstre og skrur med høyre, så klart
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Venstrehendt, holder flasken med i venstre hånd og åpner med høyre.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er høyrehendt og gjør som deg. Holder med høyre og åpner med venstre
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er venstrehendt. Holder med høyre og åpner med venstre.
b10na&lillegull Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Høyrehendt. Holder med venstre og åpner med høyre.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Høyrehendt, holder med venstre og åpner med høyre.
eisa Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Høyrehendt. Holder med venstre og åpner med høyre.
Moggi Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 Er høyrehendt... holder med venstre, åpner med høyre. Men skap-venstre.... Spiser med gaffelen i høyre og kniven i venstre:P
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 Jeg gjør det på samme måte som deg, og er også høyrehendt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Høyrehendt. Holder med venstre, åpner med høyre eller nei, begge deler faktisk.. haha
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 høyrehendt, hvis korken ikke er så hardt skrudd fast åpner jeg med høyre, men med venstre om jeg må ta i ogs skruretningen... Lettere å få brukt styrken i den retningen med venstre hånd... Så jeg veksler visst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå