Sannali Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Vi snakker ikke fryktelig mye hår her altså. Auster skulle ha 340kr... Men muligens kunne de ta det som en lugg og da ble det hundre. Hva betalte dere for første hårklipp? Kan ikke klippe selv, blir intet mindre enn katastrofe.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Første betalte jeg 100 kr. for. Ikke mye hår da. Andre fikk jeg gratis hos tango Tredje kostet 250, å nå sist kostet det 250 kr. Syns det er dyrt jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 det er dyrt å klippe seg ja. men dere må tenke p at de som klipper skal ha lønn, salongen skal gå rundt ol frisørutstyr er nemlig veldig dyrt. en frisørsaks koster mellom 1000-2000 kr å den blir ødelagt vist du mister den i gulvet bare, bladene bli sjeve. så ja det er dyrt å gå til frisøren, men det er det som må til for å få batalt lønn til frisørene, kjøpt inn alt en frisørsalong trenger osv osv. men jeg synes 100 holder for å klippe en baby
Sannali Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Dersom datteren min og jeg går til samme frisør legger vi i gjennomsnitt igjen 900kr pr pers, så jeg tror nok de overlever:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Det var noe en billig saks Saksene ligger på opptil 5000,- de, så det koster Så må dere og tenke på, enkelte unger bruker man faktisk like lang tid på å klippe som en vanlig voksen person, og derfor sitter man av like lang tid til det, ikke alle unger som sitter i ro, så det kan ta tid.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Første klippen var hos en frisør, stakkars dama brukte nok 1,5time... mini nekta å sitte stille (var 16mnd). Bakhode ble bra, men luggen nekta mini plent å la frisøren klippe. Jeg måtte tilslutt ta over saksa å klippe selv... Ble komisk hele greia, en liten tass som rømte lokalet flere ganger, og alle i lokalet prøvde sitt beste å underholde han. Betalte 20kr , frisøren var ikke helt fornøyd med resultatet så hun følte ikke hun ikke kunne ta mer. I helgen klippet jeg gutten selv, med kjøkkensaksa. Så da ble det helt gratis, kommer nok til å fortsette med det. Resultatet ble veldig bra, tross dette var min første hårklipp..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 22.12 her. Tok første klipp da han var 18 mnd. så var jo ikke akkurat baby da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå