Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, liker det ikke.

Skrevet

Høres ut som et Apotek/Helsekost produkt :)

Skrevet

Beklager, liker det ikke jeg heller. Men smaken er jo som baken..

Skrevet

"For å sikre ditt tilskudd av Aminosyrer - prøv Aminda! Bestill nå og få første to mnd. til halv pris."

 

Høres ut som et kosttilskudd.

Skrevet

Kosttilskudd, ja...Dessuten vil navnebæreren gå gjennom livet feilstavet som Amanda.

Skrevet

vet om ei som ga det navnet til dattera si jeg. uvant til å begynne med,men nå synes jeg det er fint.

Skrevet

Hørt det før. Et gammelt navn. Har en dame mange slektsledd bakover som bar det navnet.

Skrevet

Ganske fint navn! Litt spesielt i begynnelsen, og du får sikkert høre mange "hæ hva sa du?" For de tror du sier Linda.

 

Jeg vet om ei gammel dame som heter Minda! :) Det er også fint.

Skrevet

Greit at dere er ærlig:-) har fått mang komentarer på det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...