Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Beklager, liker det ikke jeg heller. Men smaken er jo som baken..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 "For å sikre ditt tilskudd av Aminosyrer - prøv Aminda! Bestill nå og få første to mnd. til halv pris." Høres ut som et kosttilskudd.
prebs Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Kosttilskudd, ja...Dessuten vil navnebæreren gå gjennom livet feilstavet som Amanda.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 vet om ei som ga det navnet til dattera si jeg. uvant til å begynne med,men nå synes jeg det er fint.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Hørt det før. Et gammelt navn. Har en dame mange slektsledd bakover som bar det navnet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Ganske fint navn! Litt spesielt i begynnelsen, og du får sikkert høre mange "hæ hva sa du?" For de tror du sier Linda. Jeg vet om ei gammel dame som heter Minda! Det er også fint.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Greit at dere er ærlig:-) har fått mang komentarer på det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå