Scoobydoo Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 En uke siden el, og jeg fjerter som en verre....fjerteguri! Så nå under kveldsstellet på badet etter at barna og jeg hadde ledd oss skakke etter diverse fjerter, så sier vesla på 4 1/2: "Mamma, kanskje du skal gå til legen så han kan si hvorfor du promper så mye." Haha, måtte le godt av den, men så tenkte jeg i mitt stille sinn at "Ja, tenk om legen kunne fortelle mamma at hun fjerter så mye fordi det er en liten spire der inne......" Sukk:-)))
attpåklattimagen:-) Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 He he! Krysser fingra for at det blir rosa strek hos deg om e stund da... og at den lille spira klorer seg godt fast:-) Lykke til og god fjert....haha
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Haha!! Fantastisk reaksjon fra lille jenta di synes jeg!! Men krysser fingrene for at det er en liten spire som er årsaken til gassproduksjonen;)
Scoobydoo Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for at dere krysser fingre for meg, jenter. Ja, her fjertes det i øst og vest:-)) Glemmer meg nesten når jeg er ute blant folk, her i heimen er det jo fri flyt av gasser;-))) Masse lykke til til dere også!!
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Du får holde oss oppdatert:-)
Scoobydoo Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2009 Det skal jeg gjøre:-) Synes selv det er så spennende å følge tråder der jentene er i "testedagene"... Men det er leeeeenge til torsdag....:-((
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Neeeei da, torsdag er straks her:-) Krysser fingrene for deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå