Gå til innhold

wææææ! blir spandert tur til Gran Canaria :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

min stemor blir 50 i år å sa hun ikke ville feire dagen. MEN i dag hadde hun å pappa snakket løst å fast i et kvarter før de bestemte at de skulle ta med barna å barnebarna på 2 ukers tur til Bahia Feliz :-)

Så i august drar vi 7 voksne og 5 barn på tuuuuuuur!!!!!!

Ble helt skjelven jeg! Har "vokst" opp i sydn, hvert eneste år dro vi, men etter sommeren jeg jobbet i 4 mnd i Hellas har jeg ikke vært sydligere i verden enn i Polen....

Tanken på å dra til syden alene med 2 små barn har ikke akkurat slått meg, men nå får ungene også en tur siden jeg får masse med hjelp :-)

At det er mulig å glede seg så til noe som skjer om sååå mange dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig!!!!!!! Kos dere masse. Deilig å ha noe og glede seg til:-)))

Skrevet

så gøøøøøøøy..;)

vi skal dra til TENERIFE om en uke..;) spandert av mamma...jippi. gleder oss masse. 5 voksne (damer) og 5 barn. blir kjempe stas..;)

Skrevet

Så deilig!

Vi blir å spandert tur på i mars 2010. Da blir oldemor (min bestemor) 80 år, men det er mine foreldre som spanderer på meg og min søsters familie. For de vil så gjerne ha oss med:) Gleder meg masse. Da blir minstefrøkna 1 år også så det blir spennende...

Skrevet

Kuuuult!!!!!

Trodde det var K.... som skulle spandere jeg, hun er jo sydendame nr 1!!! hehehe:-) God tur da snuppa!! :-)

Klem L.

Skrevet

Ha ha ha ha :-)

Hun hadde da ikke spandert uansett!!! K VINNER turer hun :P

(makan til gullhår i ræva finnes ikke)

Skrevet

Kos dere masse!! Det er skikkelig fint på Bahia Feliz. Ikke noe partysted, men et trygt og rolig sted for barnefamilier! Godt å ha noe å se fra til i vår, da. God tur!!!

Skrevet

Når du sier det, så fant jeg det litt rart at HUN skulle spandere. Da hadde jeg begynt å lure hva for no gærent hun hadde gjort:-P

Skrevet

Så deilig og så heldig du er!!!

Ungene kommer til å storkose seg, tenk for et minne:o)))

Skjønner godt du gleder deg!

Skrevet

Gratulerer, så moro:-)

Vi skal akkurat det samme:-) Pappa fyller 50 i oktober, men vi reiser også i august, men til Alcudia da. Gleder meg masse masse:-)

Kos deg på tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...