SuperGlad Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 min stemor blir 50 i år å sa hun ikke ville feire dagen. MEN i dag hadde hun å pappa snakket løst å fast i et kvarter før de bestemte at de skulle ta med barna å barnebarna på 2 ukers tur til Bahia Feliz :-) Så i august drar vi 7 voksne og 5 barn på tuuuuuuur!!!!!! Ble helt skjelven jeg! Har "vokst" opp i sydn, hvert eneste år dro vi, men etter sommeren jeg jobbet i 4 mnd i Hellas har jeg ikke vært sydligere i verden enn i Polen.... Tanken på å dra til syden alene med 2 små barn har ikke akkurat slått meg, men nå får ungene også en tur siden jeg får masse med hjelp :-) At det er mulig å glede seg så til noe som skjer om sååå mange dager!
En_av_hver Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Så hyggelig!!!!!!! Kos dere masse. Deilig å ha noe og glede seg til:-)))
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 så gøøøøøøøy.. vi skal dra til TENERIFE om en uke.. spandert av mamma...jippi. gleder oss masse. 5 voksne (damer) og 5 barn. blir kjempe stas..
£adybird Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Så deilig! Vi blir å spandert tur på i mars 2010. Da blir oldemor (min bestemor) 80 år, men det er mine foreldre som spanderer på meg og min søsters familie. For de vil så gjerne ha oss med:) Gleder meg masse. Da blir minstefrøkna 1 år også så det blir spennende...
Full house Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Kuuuult!!!!! Trodde det var K.... som skulle spandere jeg, hun er jo sydendame nr 1!!! hehehe:-) God tur da snuppa!! :-) Klem L.
SuperGlad Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 Ha ha ha ha :-) Hun hadde da ikke spandert uansett!!! K VINNER turer hun (makan til gullhår i ræva finnes ikke)
dete Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Kos dere masse!! Det er skikkelig fint på Bahia Feliz. Ikke noe partysted, men et trygt og rolig sted for barnefamilier! Godt å ha noe å se fra til i vår, da. God tur!!!
Full house Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Når du sier det, så fant jeg det litt rart at HUN skulle spandere. Da hadde jeg begynt å lure hva for no gærent hun hadde gjort:-P
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Så deilig og så heldig du er!!! Ungene kommer til å storkose seg, tenk for et minne:o))) Skjønner godt du gleder deg!
Monajenten Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer, så moro:-) Vi skal akkurat det samme:-) Pappa fyller 50 i oktober, men vi reiser også i august, men til Alcudia da. Gleder meg masse masse:-) Kos deg på tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå