Devil in disguise Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er blitt spurt om å ta noen bilder av en familie i en veldig vanskelig situasjon der de vet at barnet har kort tid igjen å leve. Jeg har litt ideer selv til hvordan jeg vil prøve å få flotte , spesielle motiver av dem. Noen her som har gode ideer / tanker rundt motiv ? Det blir en mor og hennes gutt i skole alder jeg skal ta bilder av. Takker for evnt ideer / tanker fra dere.
Devil in disguise Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2009 Noen hobby fotografer der ute med gode ideer ?
Tinemoren Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Så forferdelig trist.. Kanskje du kan få noen ideer herfra: www.katemonica.no
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Huff, dette var trist å lese, men flott at du kan hjelpe til! Jeg tenker at det sikkert er godt med noen skikkelige glade smile og latter bilder. For å huske alle gode stunder man har hatt.
mayaya Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ville ha brukt mye tid sammen med dem først, bli kjent med hverdagen deres. Ta bilder av det de pleier å gjøre sammen. Går de i parken? Leker i hagen? Leser de bøker? Spiller de spill? Prøv å fange hverdagen, og samtidig få litt variasjon i sinnsstemningene. Mammaen vil jo ha gledesbilder som nevnt over, men vil nok også sette pris på å se de andre uttrykkene til ungen sin i ettertid. Flott at du hjelper dem med dette, du lager viktige minner for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå